tromaktiko: Απαράδεκτη η Media Markt

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Απαράδεκτη η Media Markt



Και πιο συγκεκριμένα το service του καταστήματος Αμαρουσίου. Στις 27/10 τους παρέδωσα ένα χαλασμένο μετεωρολογικό σταθμό της National Geographic το οποίο ήταν εντός εγγύησης.
Στις 05/11 μου τηλεφώνησαν να το παραλαβω επισκευασμένο. Ανοίγωντας την συσκευασία στο σπίτι μου διαπίστωσα πως το μηχάνημα είχε γρατζουνιές καθώς και δαχτυλιές από κόλλες στιγμής!!! Κοιτάζοντας τον σειριακό αριθμό διαπίστωσα ότι μου είχαν παραδώσει ένα άλλο μεταχειρισμένο μηχάνημα το οποίο ήταν και σε κακή κατάσταση! Την επόμενη ημέρα, διαμαρτυρόμενος για τις ενέργειες τους, έριξαν την ευθύνη στην αντιπροσωπεία της National Geographic την VIS ELECTRONICS. Αφού μου ανέφεραν ότι θα επιληφθούν του θέματος, με πήραν τηλέφωνο στις 09/11 λέγοντας μου ότι θα μου αντικαταστήσουν το μηχάνημα με καινούριο στις 10 ή 11 Νοεμβρίου. Στις 13/11 επισκέφθηκα το κατάστημα προκειμένου να το παραλάβω αλλά μου ανέφεραν ότι δεν είχε έρθει το μηχάνημα αντικατάστασης και θα επικοινωνούσαν μαζί μου στις 15/11 για να μου πουν πότε θα έρθει. Κανείς δεν με πήρε στις 15/11 και επικοινώνησα μαζί τους στις 16/11. Μου ανέφεραν ότι 17 ή 18/11 το αργότερο θα το έχω. Μέχρι της 19/11 κανείς δεν με πήρε τηλέφωνο. Επικοινώνησα πάλι εγώ μαζί τους και με διαβεβαίωσαν ότι έχει έρθει αλλά «γραφειοκρατικώς» δεν ήταν έτοιμοι να το παραδώσουν και ότι το αργότερο στις 20/11 θα το παραλάβω. Σήμερα λοιπόν και έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με ενημέρωσαν ότι δεν το έχουν παραλάβει (την επόμενη εβδομάδα κλείνουμε μήνα) και η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά την VIS Electronics. Εγώ δεν γνωρίζω καμμία VIS Electronics αλλά την Media Markt της οποίας είμαι πελάτης και έχει εκείνη την ευθύνη επιλογής των συνεργατών της καθώς και της επιβολής αυτονόητων δικαιωμάτων των πελατών της. Αν δηλαδή παραγγείλω σε ένα εστιατόριο μία χωριάτικη σαλάτα και είναι το αγγουράκι χαλασμένο, θα τολμήσει ο εστιάτορας να ρίξει την ευθύνη στο μανάβη του; Μην τρελαθούμε κιόλας. Τα συμπεράσματα δικά σας... Παρακαλώ ένα υπέυθυνο του Media Markt να επιληφθεί του θέματος. Αριθμός παράδοσης 167400

 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!