tromaktiko: Απαράδεκτο το Multirama... ο κύριος "ανεύθυνος"

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Απαράδεκτο το Multirama... ο κύριος "ανεύθυνος"



Επισκέφτηκα το κατάστημα της Λαγκαδά Θεσσαλονίκης για να αγοράσω κάποια πράγματα...
Ήθελα να φτιάξω μια σύνθεση για έναν υπολογιστής και να πάρω και ένα Playstation για το ανηψάκι μου. Στην αρχή με εξυπηρέτησε ένας πωλητής ο οποίος ήταν βέβαια πολύ ευγενικός, αλλά δεν είχε τις απαραίτητες γνώσεις για αυτά που ήθελα. Δίπλα μας, μας "παρακολουθούσε" ο υπεύθυνος του καταστήματος! Ξαφνικά, επενέβη στη συζήτηση μας και με ειρωνικό τρόπο προσπαθούσε να "περάσει" τις ιδέες και πιθανόν τις γραμμές που του δίνει η εταιρία. (Ήθελε συν την άλλης να αγοράσω με το ζόρι το extra support που πουλούσαν...)

Δεν με πειράζει αυτά που μου έλεγε, αλλά με πειράζει που έκανε τον έξυπνο, μου μιλούσε ειρωνικά και ήταν και άσχετος...
Όταν πλέον κατάλαβα ότι δεν θέλουν τα λεφτά μου (playstation και καινούργιο PC), του ζήτησα το όνομα του περιφερειάρχη και με το ζόρι μου το είπε (Λαδόπ....)
Τηλεφώνησα στο κεντρικά για να κάνω παράπονα, αλλά και εκεί το ίδιο ! Μια ώρα αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο...
 Τελικά το έκλεισα και αποφάσισα να μην ξανασχοληθώ μαζί τους, γιατί σε καιρό κρίσης οι ειρωνείες και οι μαγκιές στους υπευθύνους πρέπει να λείπουν!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!