Τώρα, το MySpace, αναγνωρίζοντας ουσιαστικά την...
πρωτοκαθεδρία του Facebook, αποφάσισε να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική. Aυτή της συνεργασίας, με στόχο να διατηρήσει τους «φίλους» του και να κερδίσει νέους.
Η νέα υπηρεσία «Mashup with Facebook» επιτρέπει στους χρήστες του MySpace, μέσω της ιστοσελίδας τους στο MySpace, να συνδέονται στο λογαριασμό που έχουν στο Facebook και να συγχρονίζουν τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους ανάμεσα στα δύο κοινωνικά δίκτυα. Επίσης, οι χρήστες του MySpace θα μπορούν να μοιράζονται τις ψυχαγωγικές προτιμήσεις τους με φίλους τους στο Facebook.
«Το MySpace δίνει στους ανθρώπους ένα εύκολο τρόπο να μεταφέρουν τα αγαπημένα μουσικά συγκροτήματα, τις διασημότητες και τις ταινίες από το Facebook, για να δημιουργήσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία στο MySpace εξαρχής» δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Facebook, Νταν Ρόουζ.
Το MySpace ελέγχεται από τη News Corp, που ανήκει στο μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοχ, και διαθέτει περίπου 130 εκατ. χρήστες έναντι των 500 εκατ. που έχει το Facebook.
O Μέρντοχ (που αγόρασε το MySpace το 2005 αντί 580 εκατ. δολ.) έχει καταστήσει σαφές ότι δεν πρόκειται να ανεχτεί για πολύ ακόμα τις ζημιές του MySpace και πιέζει για πρωτοβουλίες που θα αποφέρουν έσοδα, κάτι που πιθανότατα ώθησε το δίκτυό του να ανοίξει πια «κανάλι» επικοινωνίας με τον «μεγάλο εχθρό», το Facebook.
Το μερίδιο του Facebook στο διαφημιστικό τζίρο που διοχετεύεται στα online κοινωνικά δίκτυα, αυξήθηκε στο 50% το 2010 από 36% το 2009, ενώ του Space μειώθηκε από 32% σε 19% αντίστοιχα, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer
irenepan.posterous.com