Η πολυαναμενόμενη και κορυφαία σε απόδοση έκδοση του νέου Astra GTC, που είδαμε στο Παρίσι σε πρωτότυπη όμως μορφή, αποτελεί για την Opel ένα αρκετά μεγάλο στοίχημα, καθώς πρόκειται για το μοντέλο με το οποίο η γερμανική εταιρεία θα βρεθεί… απέναντι στα ιερά τέρατα της κατηγορίας των καυτών «χάτς», όπως το VW Scirocco R, το Megane Renault Sport και το επερχόμενο νέο Ford Focus RS. Για το λόγο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύονται σήμερα στον ηλεκτρονικό τύπο της Μ. Βρετανίας, οι ιθύνοντες της Opel ζήτησαν και πήραν τελικά τη βοήθεια της Lotus σε ότι αφορά στην εξέλιξη της μεγάλης υπερτροφοδοτούμενης έκδοσης των 2,0 λίτρων σε συγκεκριμένους τομείς, όπως ο κινητήρας, η μετάδοση αλλά και οι αναρτήσεις. Αν και η ίδια η Opel δεν έχει ακόμα επιβεβαιώσει την παραπάνω πληροφορία, κάτι παραπάνω από βέβαιο πρέπει να θεωρείται ότι η πολύπειρη Lotus (σ.σ.: η οποία έχει συνεργαστεί στενά στο πρόσφατο παρελθόν με την Opel και μάλιστα στην αντίστοιχη έκδοση της περασμένης γενιάς!) έχει βάλει το… χέρι της ώστε ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού να αποδίδει ισχύ που θα κυμαίνεται στο μοντέλο που θα τελικά πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας περί τους 280 με 300 ίππους. Στο ίδιο μήκος κύματος, η επιρροή των Βρετανών της Lotus τόσο στήσιμο της ανάρτησης (σ.σ.: φημολογείται μάλιστα πως το κορυφαίο GTC θα υιοθετεί την ανάρτηση Hyperstrut του Insignia OPC), όσο και στον τρόπο λειτουργίας του μπλοκέ διαφορικού (μηχανικού και όχι ηλεκτρονικού!) αναμένεται να είναι εξίσου σημαντική.
Για όσους αδημονούν, αξίζει να προσθέσουμε κλείνοντας πως το νέο Astra GTC, τόσο στις «απλές» όσο και στην κορυφαία του έκδοση που κατά πάσα πιθανότητα θα φέρει για μια ακόμα φορά την ονομασία OPC, αναμένονται να κάνουν το επίσημο ντεμπούτο τους περί τα τέλη της νέας χρονιάς.
http://xsefoto.blogspot.com/