Το αποτέλεσμα: έστειλα email στην εταιρία με το θέμα, μου απάντησαν αμέσως ότι θα το διερευνήσουν και σε΄5 ημέρες μου ήρθε νέο email που με ενημέρωνε ότι βρήκαν από που πήραν τα χρήματα, μου τα πίστωσαν πίσω και μου ζήτησαν να αλλάξω τα στοιχεία εισόδου μου με πιο ασφαλή. Δεν γνωρίζω πολλές εταιρίες που λειτουργούν έτσι. Ασε που είναι η μεγαλύτερη εταιρία του είδους στον κόσμο. Μάλλον κάτι έκανες εσύ λάθος. Και ζητάνε!
τόσα χαρτιά επίτηδες για να μην δημιουργούνται φαινόμενα πλαστογραφίας. Εσένα καλύποτυν έτσι και το όνομα τους.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------
Επειδή και εγώ αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα θα ήθελα να ενημερώσω τους αναγνώστες σας ότι μπορείτε να το ξεκλειδώσετε πολύ απλά στέλνοντας σε αρχείο jpg (φωτογραφία δηλαδή) ένα αντίγραφο κάποιου τιμολογίου που λάβατε απο αγορά που κάνατε από εταιρία εξωτερικού.Εκεί υπάρχουν τα στοιχεία σας με λατινικούς χαρακτήρες και έτσι μπορούν να κάνουν την επιβεβαίωση της διεύθυνσής σας.Με τιμολόγιο ΔΕΗ κ.τ.λ. ίσως δεν καταφέρετε τίποτα γιατί δεν τους καλύπτουν τα ελληνικά.(Υπάρχει επιλογή commercial invoice)
Την επομένη μου το είχαν ξεκλειδώσει.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ