tromaktiko: Paypal ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Paypal ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ



Θελω να αναφερω και εγω το προβλημα μου με την εταιρια paypal.com. Πριν 2 μηνες μου κλείδωσαν τον λογαριασμο μου, για να τον ξεκληδωσω επρεπε να στειλω ταυτοτητα,λογαριασμους δεη/νερου (για να αποδηξω την διευθυνση μου) και αλλα εντυπα. Αφου εστειλα ολα τα δικαιολογιτικα μου δημηουργησανε προβλημα στο επιθετο το paypal. Το οποιο ηταν λαθος.
Σημερα που τους πηρα τηλεφωνω τους παρακαλεσα να αλλαξουν το επιθετο για να ξεκληδηθει ο λογαριασμος μου. Η απαντηση τους ηταν πως ο λογαριασμος μου δεν μπορει να ξεκληδωθει ποτε ξανα στο μελλον. Τους ρωτησα για!
τα χρηματα μου πως θα τα παρω και η απαντηση ηταν η ιδια. Δηλαδη ρε παιδια τι ειναι τα ευρω καραμελες και τα χανουμε ετσι απλα?? δεν μπορω να τους καταλαβω απαραδεκτοι πραγματικα. Απ το λιγο ψαξικο στο ιντερνετ βρηκα και αλλα αρθρα παρομοια με το ιδιο προβλημα και με μεγαλυτερα ποσα απο το δικο μου. Μακρια απο αυτη την εταιρια...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!