Και τώρα, που ο νέος της τίτλος, Crysis 2, θα κυκλοφορήσει όχι μόνο για PCs αλλά και για κονσόλες, η ιστορία δείχνει να επαναλαμβάνεται και, σύμφωνα με τον συνιδρυτή της Crytek, Cevat Yerli, ο τίτλος θα αποτελέσει το ανώτερο τεχνολογικό όριο των σημερινών κονσολών.
"Τα PCs βρίσκονται εύκολα μια γενιά μπροστά, (σε σχέση με τις κονσόλες)" ανέφερε ο Cevat Yerli, συμπληρώνοντας πως "με το 360 και το PS3, θεωρούμε πως η ποιότητα των παιχνιδιών μετά το Crysis 2 και άλλους τίτλους βασισμένους στην CryEngine 2, θα εξαρτάται από το εικαστικό στοιχείο τους, από το τι είναι το περιεχόμενο τους. Κανείς δεν θα μπορέσει να παράσχει κάτι εντυπωσιακότερο από αυτές".
Και μάλλον είναι δύσκολο να διαφωνήσει κανείς μαζί του, από τη στιγμή που αμφότεροι οι προηγούμενοι τίτλοι της εταιρείας παρέμεναν το benchmark όσον αφορά στην ποιότητα γραφικών των παιχνιδιών για χρόνια μετά την κυκλοφορία τους.
Αν η Crytek επιτύχει κάτι παραπλήσιο στην περίπτωση των σύγχρονων κονσολών, και η ιστορία επαναληφθεί, με τον ανταγωνισμό να μην παρουσιάζει κάτι πιο εντυπωσιακό από τον δικό της τίτλο για χρόνια, όταν πια εμφανιστεί ένας άξιος αντίζηλος του Crysis 2 θα έχει έρθει και η εποχή κυκλοφορίας των κονσολών "επόμενης γενεάς".
ΠΗΓΗ: PCW.GR