tromaktiko: Απάντηση στο ''απατεώνας του Perfectshop

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση στο ''απατεώνας του Perfectshop



Φίλε μου, χωρίς να είμαι υπάλληλος του Perfect Shop ή γνωστός ή να έχω την οποιαδήποτε σχέση με το μαγαζί, ή ή , θέλω να σου πώ οτι αγόρασα πρίν λίγο καιρό απο το ίδιο κατάστημα έναν απορροφητηρα ...
Η παραγγελία μου συνέπεσε με την μεγάλη και πρόσφατη απεργία των φορτηγών, με αποτέλεσμα να καθυστερεί και να καθυστερεί....φυσικά και με ζώσαν τα φίδια μιας και το ποσό μόνο λίγο δεν ήταν....και κόντρα τηλέφωνα και υπομονή μου λέγανε κλπ κλπ...για να μη πολυ! λογώ, επειδή δε τους άφησα σε ησυχία...τον παρέλαβα απο τα γραφεία τους μετά απο πολύ καθυστέρηση, η οποία κατ' αυτούς, οφειλόταν μόνο στην απεργία των φορτηγών. Κλείνοντας, αυτοί με κάλεσαν να μου πούν να περάσω να τον παραλάβω, μιας και αυτή ήταν η συμφωνία μας.

Δε μπορώ να σε συμβουλέψω τι και πως απλά είπα την εμπειρία μου.

Καλό Κουράγιο!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ορίστε και η δική μου καταγγελία για το συγκεκριμένο κατάστημα σε ιστοσελίδα που συνεργάζεται μαζί του…

Δε μου προκαλεί καμία έκπληξη που το συγκεκριμένο κατάστημα έχει ήδη το τελευταίο διάστημα… 19 αρνητικές αξιολογήσεις!!! Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους, ζήτησα να μ’ ενημερώσουν, για το πότε θα μπορούσα να πραγματοποιήσω την αγορά του προϊόντος με κωδικό: 137699, καθώς όπως αναγράφουν είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας. Η ευγενέστατη κατά τα άλλα υπάλληλος μου ζήτησε λίγο χρόνο για να με καλέσει σε λίγη ώρα (όπως κι έγινε απ’ τον αριθμό 69*****121) για να μ’ ενημερώσει τηλεφωνικά. Η απάντηση της τελικά ήταν πως την επόμενη μέρα τ! ο αργότερο, θα μου απαντούσαν αν υπάρχει διαθεσιμότητα κι αν είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί η αγορά. Μέχρι εδώ καλά…

Ήρθε η επόμενη μέρα, ήρθε η μεθεπόμενη, ήρθε και η μεθε-μεθεπόμενη! Κι εγώ ακόμη περιμένω καρτερικά να με καλέσουν (όπως είχαν δεσμευτεί) αν και πότε θα μπορέσουν να με εξυπηρετήσουν!!! Κι αυτή η συμπεριφορά για ένα προϊόν αξίας 700,00 σχεδόν ευρώ! Αν το αντίτιμο ήταν π.χ 70,00 ευρώ, πως θα έπρατταν;;; θα μου ζητούσαν να τους πληρώσω και το τηλεφώνημα που μου έκαναν!!!

Κι ενώ οι κύριοι αναζητούν ακόμη τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, εγώ σαν ιδιώτης και πεπεισμένος πλέον για την αφερεγγυότητα τους, αναζήτησα και πραγματοποίησα - ολοκλήρωσα την αγορά και την παράδοση! του προϊόντος από άλλη επιχείρηση και σε καλύτερη μάλιστα τιμή!!! Σκεφτείτε το απλά…

Επίσης κάτι άλλο, εξίσου σημαντικό και αρνητικό, είναι το γεγονός πως ακόμη και στο skroutz, δίπλα από τη στήλη με την περιγραφή του προϊόντος και συγκεκριμένα στα εκτιμώμενα μεταφορικά αναγράφεται το εξής: Δωρεάν μεταφορικά μόνο Αθήνα. Αν όμως κάποιος επισκεφθεί το σάιτ σας θα διαβάσει αυτό: ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΕΙΔΩΝ : Ενημέρωση ειδικά για οικιακές συσκευές (τηλεοράσεις, κουζίνες, πλυντήρια, ψυγεία και γενικά οικιακά είδη ) για διαθεσιμότητες και κόστος μεταφορικών: Tο κόστος μεταφορικών στην πόρτα σας είναι 1! 0€ , για ψυγεία 15€ και για ψυγεία τύπου «ντουλάπας» side by side 45€.

Αν αυτό δεν είναι παραπληροφόρηση (για να μη χρησιμοποιήσω άλλο χαρακτηρισμό) των καταναλωτών, τότε τι είναι;;; Κύριοι χρειάζεστε δραστικές αλλαγές για να επιβιώσετε (αν σας ενδιαφέρει) στον όλο και σκληρότερο ανταγωνισμό. Με τις παρωχημένες πρακτικές που ασπάζεστε, οδηγείστε μαθηματικά στο περιθώριο και τον αφανισμό απ’ το χάρτη της αγοράς... Μέχρι τότε… Μακριά!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!