Αναφορικά με την καταγγελία του κ. Γ.Π. ως προς το εξώδικο για την ELECTRONET από την PROBANK να σημειώσουμε μερικά πράγματα.
Κύριε Γ.Π. όπως καλά ξέρεις οταν πήγες σε κάποιο κατάστημα
ηλεκτρικών ειδών με τα 900 ευρώ αγόρασες κάποιοα συσκευη. Η αγορά έγινε
μέσω της συγκεκριμένης τράπεζας.. Η τράπεζα δεν στο έκανε δώρο εκτός και
αν σου ειπαν κάτι τέτοιο.
Επίπλεον στο εξώδικο που δημοσιοποίησες αναφέρει για 4 δόσεις
ΑΠΛΗΡΩΤΕΣ. Μιλάς ειρωνικα΄αν η τράπεζα έχει ανάγκη τα 205 ευρώ.....
Αγαπητέ φίλε να σου πω ότι η τραπεζα δεν ειναι φιλανθρωπικό ίδρυμα να
σου πει "χαριζω οφειλές."
΄Όπως σωστά σου ειπαν οι υπάλληλοι ειτε 10 ευρω το μηαν είχες δόση είτε 1,000 ευρώ η διαδικασία είναι η ίδια.
Αλήθεια 4 μηνές που δεν πλήρωνες.. και έρχονταν τα σημειώματα και
αφού είχες οικονομικές δυσκολίες γιατί δεν πήγες σε ένα κατάστημα να
ζητήσεις ρύθμιση? Η Probank κάνει ρυθμίσεις αρκετές και το γνωρίζω από
πρώτο χέρι αυτο που δεν χωρά αμφισβήτηση!
Το να ειρωνέυεσε την τράπεζα αν εχει ανάγκη τα 200 ευρώ καλυτερα να αναρωτηθείς με τον εαυτό σου.
ενοείτε οτι η καθυστέρηση έχει να κάνει με τον αριθμό των
δόσεων...αφού αν για αυτο το ποσό δεν μπορούσες να πληρώσεις μια δόση
τότε όντως πως να σε πιστεψει ο οποιος δανειστής ή τράπεζα οτι θα τα
ξεχρεώσεις.
Σε έχασε από πελάτη τι εννοεισ? Τα ξεχρέωσες? Αν ναι γιατι
περίμενες να βγουν τα εξώδικα? ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την λογική σου.
Οταν πάρεις δάνειο οφείλεις να το ξεχρεώσειςς. Όντως οι συνθηκες
είναι δύσκολες αλλά όταν υπάρχουν τράπεζες όπως η συγκεκριμένη που έχει
κ'ανει ΑΠΕΙΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΔΑΝΕΙΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ σε πελάτες με περιόδους
χάριτος, επιμηκυνσης αποπληρωμής, κ.α. ίσως θα πρέπει και εμεις ως
πελάτες δανειστες να ενδιαφερόμαστε και να απαιτούμε να κάνουμε ρύθμιση
και οχι να τα γραφουμε και να λέμε δεν πληρώνω.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ