Την ίδια μερα πήρα τηλέφωνο στο service της asus και αφού συμπλήρωσα ένα κάρο έγγραφα μου είπαν να το στείλω και με διαβεβαίωσαν ότι θα μου δωθεί άμεση προτεραιότητα γιατί το netbook ήταν καινούριο.Μετά από μια εβδομάδα επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι παρέλαβαν στις 25 Οκτωβρίου και παρήγγειλαν mainboard από την Ιταλία και θα κάνει γύρω στις 10 μέρες.Στις 17/11 επικοινώνησα ξανά μαζί τους και μου είπαν ότι το ανταλακτικό δεν υπήρχε στην Ιταλία και το παρήγγειλαν στην Taiwan και κάνει περίπου 20 μέρες να έρθει.Όπως ήταν λογικό απαίτησα από τον υπάλληλο να μου το αντικαταστήσει με νέο μιάς και είχε περάσει ένας μήνας και αυτός ειρωνικά μου είπε ότι πρέπει να περιμένω 35-40 μέρες.Όταν τον ρώτησα το ακριβές χρονικό όριο δεν ήξερε να μου απαντήσει.Δηλαδή στην ουσία αγόρασα ενα netbook καινούριο πριν ένα μήνα και θα πάρω ένα επισκευασμένο μεÏ! �α από 40 μέρες.Καλώ την ASUS να μου απ! αντή σει επίσημα για την πολιτική της και να μου αναφέρει για ποιούς λόγους πρέπει να την ξαναπροτιμήσω. Για την ταχύτητα?Για την εγγύηση ή για την ποιότητα των προιόντων της?
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
ANAΓΝΩΣΤΗΣ