Στην πρώτη κλήση στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης ο τεχνικός έφτασε, εντόπισε το πρόβλημα (“οι πλακέτες”, τι άλλο; ) άλλαξε όλα τα ηλεκτρονικά για να είναι σίγουρος και έφυγε δίνοντας την υπόσχεση ότι όλα είναι εντάξει, μάλλον…
Δεν ήταν εντάξει.
Στην δεύτερη κλήση ήρθε άλλος τεχνικός, άνοιξε τα καπάκια και “ανακάλυψε” ότι ο προηγούμενος δεν συνέδεσε σωστά τους ακροδέκτες με αποτέλεσμα αυτοί να βγουν από την φίσα και το ψυγείο να ξαναεμφανίσει το πρόβλημα του. Υποσχέθηκε και αυτό ότι ο ύπνος πλέον θα είναι αδιατάρακτος.
Δεν ήταν!
Το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε την προηγούμενη Κυριακή 31/10/2010 και ξαναπήγα να πατήσω το κουμπί απενεργοποίησης του alarm, όπως πολύ καλά πλέον ξέρω. Εκεί που το πατούσα τι ανακάλυψα ότι είχαν κάνει οι expert τεχνικοί της Miele; Είχαν σφηνώσει με ένα κομματάκι καλάι (σύρμα εύπλαστο) το κουμπί απενεργοποίησης του alarm ώστε να είναι συνεχώς πατημένο!!! Φανταστείτε ότι αυτό δεν το έκανε οποιοσδήποτε τεχνικός αλλά τεχνικός της Miele που είναι εκπαιδευμένος με τα Γερμανικά Standard…Την επόμενη μέρα μίλησα με τον Προιστάμενο του τμήματος Service όπου μου εκανε γαργάρα την τεχνολογία που χρησιμοποισε ο τεχνικός τους και μου επιβεβαίωσε ότι θα έρθουν την Παρασκευή 5/11/2010 και θα το φτιάξουν. Φυσικά δεν ήρθε κανείς και σήμερα που προσπαθούσα να μιλήσω με κάποιον η αγενέστατη τηλεφωνήτρια της Miele σημείωσε το κινητό με την υπόσχεση ότι κάποιος θα με πάρει. Δεν πήρε κανείς....
Α.Τ.