tromaktiko: Απαράδεκτο service

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Απαράδεκτο service



Αποφασίζω να αξιοποιήσω λοιπόν την αναβάθμιση συμβολαίου της κινητής τηλεφωνίας που χρησιμοποιώ. Παραλαμβάνω στα χέρια μου μια αρκετά καλή...
touch screen LG συσκευή και τη δευτερη ημέρα χρήσης αντιμετωπίζω πρόβλημα με το δίκτυο κ την κάλυψη σε κλήσεις και γραπτά μηνύματα. Αφού επιβεβαιώνω ότι δεν είναι σφάλμα της κινητής τηλεφωνίας και εικάζεται πως θα χρειαστεί update λογισμικού, επισκέπτομαι ένα κατάστημα παραλαβής συσκευών προς service. Δέχομα! ι έπειτα απο 3ημέρες τηλεφώνημα ότι μπορώ να παραλάβω την επισκευασμένη συσκευή μου. Φθάνοντας, η υπάλληλος μου ανακοινωσε οτι έχει γίνει αλλαγή ολόκληρης της λογικής πλάκας του κινητού, έχει αλλαχθεί δηλαδή όλο το ηλεκτρονικό τμήμα του και εχει μείνει ίδιο μόνο το εξωτερικό πλαστικό πλαίσιο. Βγαίνοντας από το κατάστημα και έχοντας ήδη ενεργοποιήσει την LG συσκευή παρατηρώ σε 3σημεία της touch οθόνης "χτυπήματα"...γρατζουνιές. Επιστρέφω επί τόπου να ζητήσω κάποια εξήγηση εφ οσον εγώ το είχα παραδώσει σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση. Η υπάλληλος κάνοντας πως δεν καταλαβαίνει, επικοινωνεί με το τμήμα επισκευών όπου και ισχυρίζονται ότι προϋπήρχαν τα σημάδια (χωρίς όμως να μπορούν να το υποστηρίξουν απόλυτα,αφού δεν είχαν ούτε φωτογραφικό αρχείο προ επισκευής όπως και συνηθίζεται). Αφού λοιπόν δεν "έβγαλα" άκρη ξεκίνησα μια προσπάθεια μέσω τηλεφωνικών συνομιλιών. Ο/Η ένας/μια υπάλληλος της LG με έστελνε σε κάποιον άλλον και αντίστροφα. Το σπουδαιότερο?? Εντός 7 πρώτων ημερών με οποιαδήποτε δυσλειτουργία της συσκευής η εκάστοτε εταιρία πρέπει να αντικαταστήσει την συσκευή με μια καινούργια. ΑΛΛΑ μόνο εάν παραδώσεις τη συσκευή στο κατάστημα απ' όπου την αγόρασες και όχι εάν την παραδώσεις απευθείας στο service όπως και έκανα. Πράγμα για το οποίο δεν ενημερώθηκα ΠΟΤΕ από την υπάλληλο που την παρέλαβε και είχα μείνει με την εντύπωση της αντικατάστασης. Τέλος, αφού έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα γιατί με έστειλαν σε συγκεκριμένο service LG, και αφού έχω αναγκαστεί να μαλώσω με τον καθένα/καθεμία που έδιvχνε την ευθύνη από επάνω του/της δεν κατέληξα πουθενά.Η λύση τους?? "Ελάτε πάλι εδώ να δούμε τη συσκευή και θα σας πούμε". Καμμία υπεύθυνη απάντηση, καμία παραπάνω υποστήριξη ούσα αναγκασμένη να μείνω χωρίς συσκευή για τα διαστήματα της επισκευής και μεγάλη αγανάκτηση όταν ακούς νεαρά σε ηλικία άτομα να σου λένε ότι "Εσείς παραδώσατε γρατζουνισμένη την οθόνη" κάνοντάς σε να αισθάνεσαι....ανόητος!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!