Όταν λοιπόν τηλεφώνησα στη SONY VAIO LINK τη πρώτη φορά μου ζητήθηκε να φωτογραφίσω την οθόνη του Η/Υ και να τους την στείλω με email. Αφού την έλαβαν, επικοινώνησαν με τη σύζυγο μου να της πουν ότι είμαι εκτός εγγύησης!!! Στο δεύτερο τηλεφώνημα που τους έκανα, για να μου διευκρινίσουν το λόγο για τον οποίο τέθηκα εκτός εγγύησης, μου είπαν πως ο Η/Υ έπεσε ή του έκανα κακή χρήση πράγμα που δεν ισχύει!!! Έτσι λοιπόν αντί να στείλουν το netbook στη Γαλλία για να επισκευασθεί δωρεάν στα πλαίσια της εγγύησης(στην Ελλάδα ΔΕΝ επισκευάζονται γιατί προφανώς τους έχουν πάρει χαμπάρι), μου έδωσαν μια διεύθυνση στην Αθήνα να στείλω για επισκευή το netbook και φυσικά να πληρώσω ΕΓΩ το ποσό.
Ρωτάω λοιπόν:
A.Ποιά είναι η εγγύηση που παρέχει η SONY στους πελάτες της?
B.Πως είναι δυνατόν Η/Υ να χαλάει έτσι εύκολα με μια απλή ρύθμιση της γωνίας κλίσης της οθόνης? Τότε λοιπόν να αναγράφεται με κεφαλαία γράμματα η μέγιστη ασκούμενη πίεση επί της οθόνης μετρούμενη σε Bar!!!.
Γ.Πως είναι δυνατόν αυτός ο <<διαστημικός-φανταστικός>> υπάλληλος της Sony να κάνει τηλεφωνική και εξ αποστάσεως επιστημονική διάγνωση της βλάβης δίχως να τον πιάσει καθόλου στα χέρια του?
Δ.Γιατί κύριοι να πληρώσω δίχως να φταίω και μάλιστα εντός της εγγύησης για έναν υπολογιστή αγορασμένο πρίν 11 μήνες?
2. Ντροπή στη Sony που υποτίθεται είναι μεγάλη εταιρία και προσέχει τους πελάτες της μετά την αγορά προϊόντος. Εννοείται ότι ενημερώθηκε άμεσα και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για τις περεταίρω ενέργειες…ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ SONY-ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ!!!