tromaktiko: Tο παραλογο της αλυσιδας carrefour

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Tο παραλογο της αλυσιδας carrefour



Θα ήθελα να αναφερω το εξης γεγονος που μου προξένησε τεραστια εντύπωση σχετικά με την πολιτκή των carrefour!
Είδα σε διαφημιση πως τα carrefour για 2 ημέρες είχαν σε προσφορά τα λουκανικοπιτάκια του 1 κιλού με καρτα των carrefour κόστιζαν μονο 2 ευρώ!Καθότι αρέσουν πολύ στον άντρα μου το βρήκα ευκαιρία να παρω μερικές συσκευασίες! Στη γειτονιά μου (βύρωνας) υπάρχουν 2-3 carrefour οπότε σταμάτησα στο πρώτο που βρήκα στη διαδρομή μου και ψώνισα διάφορα πράματα,! ανάμεσα σε άλλα 3 συσκευασίες λουκανικοπιτάκια! Έκπληκτη όταν πλήρωσα και είδα το λογαριασμό, διαπίστωσα πως χρεώθηκαν 2,99 και όχι 2 ευρώ όπωσ ισχυριζόταν η διαφήμιση! Ρώτησα την υπάλληλο η οποία με πληροφόρησε πως μόνο στα carrefour και στα carrefour μαρινόπουλος ίσχυε η έκπτωση και εγώ βρισκόμουν σε carrefour express!! Και εκεί δεν ισχύουν αυτές οι εκπτώσεις!!! Το αστείο είναι πως λίγα μέτρα πιο πάνω υπήρχε ένα carrefour μαρινόπουλος από το οποίο θα μπορούσα να αγοράσω τις ίδιες συσκευασίες με ακριβώς το ίδιο προιόν 50% πιο φτηνά! οκ όταν το καλοσκέφτηκα, η δια! φήμιση διευκρίνιζε πως μόνο στα carrefour και carrefour μαρινόπουλος ίσχυε η έκπτωση αλλά πού να φανταστώ πως τα carrefour express θεωρούνται εκτός αλυσίδας!!! Στο κάτω κάτω αγόραζα ακριβώς το ίδιο προιόν! Λοιπόν τα επέστρεχα και αγόρασα κάτι άλλο, όχι για τα 3 ευρώ έξτρα που έδωσα αλλά από θέμα αρχής διότι αισθάνθηκα σα θύμα (υπόψιν έχασα και μισή ώρα μέσα στο σούπερ μάρκετ, μέχρι να βρεθεί το σωστό έντυπο που έπρεπε να συμπληρωθεί).Επειδή τα carrefour είναι τεράστια αλυσίδα με πολλούς πελάτες είμαι σίγουρη πως και άλλοι την πατάνε σα και μένα και ήθελα να προειδοποιήσω τους πελάτες των carrefour express πως δεν εκμεταλλεύονται τις προσφορές των carrefour! Διότι δεν κοιτάμε και πάντα το λογαριασμό για να δούμε τι τελικα πληρώνουμε!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!