Κατα την γνωμη μου και απο οσα βλεπω καθημερινα σαν φοιτητης καποιου τει και εγω τα ασχετα με το αντικειμενο σπουδων μαθηματα που διαδασκονται ειναι παρα πολλα. Πιστευω οτι αν μαθαιναμε πιο ουσιωδη πραγματα και πραγματα που θα χρειαστουμε αργοτερα στην αγορα εργασιας και οχι ανουσια και π! ερριτα οπως γινεται σημερα 2 χρονια θα ηταν υπεραρκετα.Αντι να καθομαστε 4 χρονια και να επιβαρυνουμε τους γονεις μας μαθαινοντας ανουσια πραγματα θα μπορουσαμε να τελειωσουμε στον μισο χρονο και ισως με περισσοτερες γνωσεις απο οτι σημερα.Αν βεβαια υπηρχε και ενδιαφερον απο μερους των καθηγητων και δεν αντιμετωπιζαν τους φοιτητες τει σαν χαμηλοτερου επιπεδου σπουδαστες.Το 2ο θεμα που με απασχολει ειναι το Γιατί δεν ισχύει η επιλογή του 10% στις πανελλαδικές εξετάσεις για τα Επα.λ ....Έναν απλό λόγο ψάχνω για την αδικία που γίνεται εις βαρος των μαθητών Επα.λ και της αντι! μετώ πισης τους ως "χαμηλότερου επιπέδου" μαθητές σε σύγκριση με τους μαθητές των Γε.λ ...Ακόμα δεν βρέθηκε κάποιος να μου απαντήσει... τεκμηριωμένα...Το συμπερασμα απο αυτα τα δυο ερωτηματα μου που ελπιζω να απαντηθουν απο καποιον ειναι οτι σε αυτην την χωρα δεν νοιαζεται κανεις για την τεχνολογικη εκπαιδευση..και οσοι φοιτουν εκει αντιμετωπιζονται σαν να βρισκονται σε χαμηλοτερο επιπεδο..σε αντιθεση με το εξωτερικο..Εθεσα τα ιδια ακριβως ερωτηματα στην υπουργο παιδειας και στον υφυπουργο.Αλλα δν ελαβα απαντηση.Η υπουργος δε αγνοησε τα οσα ειπα επιδεικτικα αφου απαντησε σε αλλα σχολια μετα το δικο μου αλλα οχι στο δικο μου
Πρωην μαθητης Επα.λ και πλεον Σπουδαστης Τ.Ε.Ι