Για ελληνικά δεδομένα είναι αρκετά χρηστικό και ωραίο site, αλλά το customer service απαράδεκτο.
Εκλεισα αεροπορικό εισητήριο για Αμερική, όλα ωραία και καλά. Για όσους ξέρουν όταν πηγαίνεις στην Αμερική
χρειάζονται κάποια extra στοιχεία για τον επιβάτη. Ηθελα καποιες διευκρινίσεις, λοιπόν πέρνω 5 φορές στο τηλεφωνικό κέντρο και τις 5 πέφτει η γραμμή ή με κλείσανε μετά απο 10 λεπτά αναμονής τη κάθε φορά. Σήμερα πάλι τα ίδια έχασα συνολικά 2 ώρες από τον χρόνο μου. Τελικά μέσα από τις επιλογές στο τηλεφωνικό τους κέντρο, βρέθηκα να μιλάω με μια κυρία στο λογιστήριο. Προσπάθησε βέβαια με τα σπαστά της Ελληνικά να με βοηθήσει στην αρχή, αλλά τίποτα κανένας διαθέσιμος. Μου ζήτησε το τηλεφωνο μου αλλά εγώ ζήτησα να με συνδέσει με κάποιον υπευθυνο γιατί ήθελα το θέμα μου να λυθεί άμεσα αντί να περιμένω πότε και εάν θα με πάρουνε πίσω και απλά μου έκλεισε το τηλέφωνο έτσι όμορφα και απλά όταν απλά υψωσα τον τόνο της φωνής μου. Δεν σήκωνε μύγα η κυρία στο σπαθί της, ενώ εγώ φυσικά έπρεπε να έιμαι ήρεμος που αντί να κάνω την δουλεία μου περίμενα στο ακουστικό. Φυσικά ούτε κατά διάνοια δεν έβρισα ή οτιδήποτε σχετικό.
Πέρνω άλλες δυο φορές και τελικά βγάζω γραμμή. Στα θετικά να πω ότι η κυρία που μίλησα τελικά μαζί της, ήτανε ευγενέστατη και με εξυπηρέτησε. Ηθελα όμως να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο όταν λύθηκε το θέμα μου, αλλά ευγενικά η κυριά μου είπε ότι μόνο μέσω email,
εντελώς απρόσωπα μπορώ να παραπονεθώ. Ετσι και εγώ αποφάσισα να στείλω email σε σας και όχι στο travelplanet24.gr για να καταλαβαίνουνε οι εταιρείες ότι κάθε απλός πελάτης στην σύχρονη εποχή του internet έχει φωνή και όταν έχει παράπονα πρέπει να μιλάνε μαζί του και όχι να του δίνουνε ενα απλό email address
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ