Το θέμα που με απασχολεί και έχει αρχίσει να με κάνει να σκέφτομαι τη συνέχιση της συνεργασίας μου με τη Vodafone, είναι η δική της συνεργασία με τη HOL η οποία, απέναντί μου, απεδείχθη αναξιόπιστη πριν ακόμα ξενικήσω να την πληρώνω!
Ας πάρω όμως τα πράγματα από την αρχή. Είχα σύνδεση 3G για το internet στο σπίτι μου το οποίο δεν το χρησιμοποιούσα και πολύ μια και ήμουν όλη μέρα μέσα από τη δουλειά μου. Τώρα άλλαξαν τα πράγματα και άρχισα να το χρησιμοποιώ και περισσότερο στο σπίτι. Σε μια επίσκεψή μου σε κατάστημα Vodafone μου πρότειναν σταθερό internet με τη HOL. Είδα, διάβασα, δέχτηκα, υπέγραψα κι έφυγα. Όλα αυτά αρχές Σεπτεμβρίου. Μετά από λίγες μέρες μου έρχεται sms ότι ΠΙΘΑΝΗ ημερομηνία σύνδεσης θα είναι η 9η Νοεμβρίου. Μετά από 2-3 μέρες ήρθε και ο εξοπλισμός. Όλα καλά μέχρι εδώ κι ε! γώ σπεύδω να διακόψω τη 3G σύνδεση που θέλει ένα μήνα για να διακοπεί, ενώ ενεργοποιείται σε μία ώρα........!
Το τελευταίο 10ήμερο πριν την ενεργοποίηση της HOL αρχίζουν τα τηλέφωνα ότι δε μπορούν να βρουν τη διεύθυνσή μου, ενώ τους έχω δώσει σταθερό νούμερο τηλεφώνου του ΟΤΕ στο σπίτι που βρίσκεται ακριβώς πάνω από το δικό μου. Τελικά αφού εξήγησα σε 3 διαφορετικά άτομα της HOL που ακριβώς είναι το σπίτι μου, τους ζήτησα το αυτονόητο: πείτε στον τεχνικό που ψάχνει το σπίτι μου στα Χανιά να με πάρει εκείνος τηλέφωνο να του εξηγήσω απευθείας αντί να μεσολαβεί κάποιος από Αθήνα. Αποτέλεσμα αυτών των 3 τηλεφωνημάτων ήταν ένα νέο sms από τη HOL, πως η νέα ΠΙΘΑÎ! �Η ημερομηνία ενεργοποίησης θα είναι η 9η Δεκεμβρίου!
Παίρνω τηλέφωνο στη HOL να ζητήσω εξηγήσεις όπου μια κοπέλα μου εξήγησε πως για την αναβολή φταίει το ότι ο ΟΤΕ απέριψε την αίτηση επειδή δε μπορούσε να βρει τη διεύθυνσή μου. Αφού άρχισα τις ερωτήσεις για να μου εξηγήσει πως γίνεται αυτό, αφού έχω δώσει ήδη σταθερό του ΟΤΕ στο ίδιο κτήριο και που ξέρω εγώ ότι δεν θα επαναλληφθεί το ίδιο σκηνικό όταν θα πλησιάζει πάλι η ημερομηνία ενεργοποίησης η κοπέλα με ύφος απίστευτα αδιάφορο, μου απάντησε ότι δε φταίει η HOL αλλά το ότι δε μπορεί να βρεθεί η διεύθυνσή μου και ότι το sms μιλάει για ΠΙΘΑΝΗ η! ημερομηνία. Όταν της είπα πως εγώ πλέον είμαι χωρίς internet γιατί στο μεταξύ είχε διακοπεί το 3G ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπε, ευγενικά, δικό σας πρόβλημα!
Επειδή ήμουν ήδη αρκετά εκνευρισμένος επικοινώνησα και με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone. Εκεί ήξερα ότι δε θα μπορούσαν να μου κάνουν τίποτα αλλά τους πήρα μόνο και μόνο για να εκφράσω την πικρία μου για τις συνεργασίες τους.
Έχω ήδη αρχίσει να ψάχνομαι για να δω τι θα βρω σε άλλη εταιρία παροχής internet και τηλέφωνο για το σπίτι αλλα και παράλληλα πλέον, μετά από τόσα χρόνια να αλλάξω και εταιρία κινητής. Λυπάμαι αλλά πλέον τα λάθη πληρώνονται και εγώ που πληρώνω δεν είμαι πρόθυμος να ανέχομαι πολλά πολλά.
Κύριοι της Vodafone η άποψή μου είναι ότι αντί να προσπαθείτε να πάρετε μόνο νέους πελάτες στις εταιρίες σας φροντίστε να συμπεριφερθείτε σωστά σε αυτούς που έχετε ήδη και μόνοι τους θα σας φέρουν κι άλλους συνδρομητές και φροντίστε οι συνεργασίες σας με άλλες εταιρίες όπως η HOL να είναι με όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα από τη στιγμή που εσείς την προωθεί τε.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ