tromaktiko: VODAFONE Π.ΦΑΛΗΡΟΥ - ΑΓ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

VODAFONE Π.ΦΑΛΗΡΟΥ - ΑΓ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ



Το εν λογω καταστημα ειναι ντροπη για την Vodafone. Επισκέφτηκα σημερα το καταστημα για πληρωμη λογαριασμου ( εταιριας μου ) και να αγορασω την καινούρια υπηρεσια Full Σημα , αφου ειμαι παθων επι 10 τουλαχιστον χρονια και ελπιζα οτι θα βρω την λυση στο προβλημα μου.
Αφου ενημερωθηκα για το κοστος της συσκευης και παρα το γεγονος οτι μετα απο τοσα χρονια στην ιδια εταιρια δεν δικαιουμαι την συσκευη δωρεαν , δεχτηκα να πληρωσω το κοστος των 49 ευρω ... Και ενω ειμαι στο ταμειο να πληρωσω αρχιζει η γραφειοκρατια... "Ο κυριος ποιος ειναι " "ελεγξες τα στοιχεια της εταιρειας ? " " ο κυριος εκπροσωπει την εταιρεια ? " " εχετε σφραγιδα μαζι ? " ... Ελεος ρε παιδια ... στο 2010 ειμαστε ... και στο κατω κατω θα σας πληρωσω δεν θα μου χαρισετε ... και στο κατω κατω μπηκα στο καταστημα να πληρωσω λογαριασμο του εταιρικου τηλεφωνου που θα εκανα την αγορα ... Σιγα μην ηθελα να σας εξαπατησω κλεβοντας ενα λογαριασμο απο το γραμματοκιβωτιο ... Τι πιστεψατε δηλαδη ? Ελεος με την γραφειοκρατια... Ποιον… ωφελει αυτο το πραμα ? Αν ειναι δυνατον να ζητατε τοσες επιβεβαιωσεις και να κουβαλαμε το ....γραφειο μας μαζι .. Ετσι θα παμε μπροστα ?
Και στο κατω κατω γιατι δεν τα λετε απο την αρχη να μην χανουμε τον χρονο μας ?

Υ.Γ. Οσες φορες εχω βρεθει στο συγκεκριμενο καταστημα εχω γινει μαρτυρας διαπληκτισμών μεταξυ υπαλληλων και πελατων.... Αληθεια η μαμα Vodafone τα γνωριζει αυτα ? Κανενα σεμιναριο customer service κανει στους υπαλληλους ? Τους ελεγχει ετσι ωστε να επιβαβαιωνει οτι τηρουνται ολα αυτα που μαθαινουν ?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!