tromaktiko: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ VODAFONE Π.ΦΑΛΗΡΟΥ

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ VODAFONE Π.ΦΑΛΗΡΟΥ



Σχετικα με το θεμα που αναφερει ο κυριος που επισκεφθηκε το καταστημα στο π.φαληρο ζητώντας να πάρει το vodafone full σημα.
Θα έπρεπε να γνωρίζετε κύριε πως από τη στιγμή που ειστε επιχειρηματίας και διατηρειτε εταιρία οπως υποστηρίζετε και δεν είστε φυσικό προσωπο,ταυτότητα της εταιρίας είναι το καταστατικό της και η σφραγίδα της.Πολύ σωστά οι υπαλληλοι, σου ζήτησαν τα δικαιολογητικά σου για να προβουν σε οποιαδηποτε συναλλαγή.Είμαι πελάτης στο συγκεκριμένο μαγαζί καιείμαι απόλυτα ευχαριστημένος με την εξυπηρέτηση και τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα παιδια τους πελάτες τους.Έχω παρει κι εγώ τη συγκεκριμένη συσκευή για συγγενικό μου προσωπο και ξέρω πως τη συγκεκριμένη συσκευή στην δίνει η vodafone με καποιο ποσοστο έκπτωσης.Οπότε δεν την αγοράζεις ακριβώς στην τιμή του,οπότε σαφώς δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί κανείς αλλός εκτος απο τον δικαιούχο την έκπτωση.στην περίπτωση μου με την επιδειξη της ταυτοτητας μου ξεμπερδεψα.Στη περιπτωση σου από την στιγμη που εισαι εταιρία θα πρεπει να επιδειξεις τα αποδεικτικα της εταιρίας σου.Ας μην ειμαστε παραλογοι.Ο καθένας κανει τη δουλεια του ειτε μας βολεύει ειτε οχι.Το να διαπληκτιζομαστε με τον καθε υπαλληλο που απλως κανει τη δουλεια του και ακολουθει πολιτικη καποιας εταιριας δεν μας οδηγει καπου.Και στη τελική δεν σου ζήτησαν και κατι παράλογο,μην τρελλενεσαι.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!