Έτσι κατέβαλα ένα διόλου μικρό ποσό και παρέλαβα ένα τηλέφωνο NOKIA E52 από το κατάστημα της VODAFONE στην οδό Χαλανδρίου 7 στην Αγ.Παρασκευή. Έπειτα από λίγες ημέρες διαπίστωσα οτι το τηλέφωνο έκλεινε μόνο του. Το πήγα στο κατάστημα που το έστειλαν στα κεντρικά για να εξετάσουν το πρόβλημα. Μα! τά από 10 ημέρες παραλαμβάνω από το κατάστημα το τηλέφωνο και υποτίθεται θα έπρεπε να λειτουργεί κανονικά. Όμως δυστυχώς το πρόβλημα παρέμενε. Το πηγαίνω την επόμενη ημέρα και η κοπέλα το ξαναστέλνει κεντρικά με την επισήμανση οτι επιθυμούσα να γίνει αλλαγή τηλεφώνου. Αγόρασα καιπλήρωσα κάτι που ήταν χαλασμένο. Καταλαβαίνω οτι αυτό μπορεί να συμβεί. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι η απαράδεκτη πολιτική της Vodafone που δεν την ενδιαφέρει καθόλου η εξυπηρέτηση αλλά και η ευχαρίστηση του πελάτη. Η απάντηση μετά από 10 ημέρες είναι οτι θα αλλάξουν όλα στο κινητό , μόνο το κάλλυμα θα είναι το ίδιο και περιμένω ακόμα. Δηλαδή πληρώνεις κάτι για καινούριο και θα πάρω πίσω ένα καλό μεταχειρισμένο ουσιαστικά. Αυτή είναι δυστυχώς η πρακτική της. Πότε άραγε θα μάθουν να σέβονται τους πελάτες τους;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ