tromaktiko: WIND - TELLAS.

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

WIND - TELLAS.



Ρε παιδιά δεν είναι κατάσταση αυτή με την WIND - TELLAS. Εδώ και πολύ καιρό δεν έχω internet και όταν ανοίγω το modem δεν έχω ούτε αναγνώριση κλήσης...
Τους είχα πάρει τηλέφωνο, και αρχίσανε να μου λένε για το διαχωριστικό ανάμεσά σε modem και τηλέφωνο να το αλλάξω μήπως είναι χαλασμένο. Μου είχανε πει επίσης για την αναγνώριση κλήσης στο τηλέφωνο και μου λένε να αλλάξω μπαταρίες ή να δοκιμάσω με άλλη συσκευή. Τα έκανα εγώ όλα αυτά αλλά δεν άλλαξε τίποτα. Internet πληρώνω εδώ και κάτι μήνες χωρίς να έχω. Όταν είχα πρωτοκάνει την σύνδεση είχα για δυο μέρες internet και μετά άρχισε να μου κάνει από μόνο του αποσυνδέσεις, μου είχε κάνει ως και 20 αποσυνδέσεις σε μίση μέρα. Αποφάσισα λοιπόν να πάω σε ένα κατάστημα τους για να διακόψω. Και τι μου είπαν:<< Καλύτερά να μην διακόψετε γιατί το συμβόλαιο σας είναι για 12 μήνες ενώ εσείς είσαστε συνδεδεμένος μονό 6 μήνες. Αμα διακόψετε τώρα θα πρέπει να πληρώσετε 70ευρώ >>. Μα της λέω τόσο καιρό πληρώνω internet χωρίς να έχω. Μου λέει μπορούμε να σας στείλουμε έναν τεχνικό στο σπίτι. Καλά της λέω στείλτε. Από τότε έχουν περάσει 2 μήνες και ακόμα τον περιμένω. Εντάξη τέλος πια πάω να διακόψω και θα τους δώσω 10ευρώ το πολύ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!