Αν καθυστερήσεις να πληρώσεις τον λογαριασμό σου, δικαίως σου φράζουν τις εξερχόμενες κλήσεις στο τηλέφωνό σου. Στην δικιά μου περίπτωση το σταθερό τηλέφωνο. Σαν πει �άτης, λοιπόν, παίρνεις χαμπάρι ότι έχεις ξεχάσει κάποιον λογαριασμό και διαλέγεις τον γρηγορότερο τρόπο να πληρώσεις τον λογαριασμό. Μπαίνεις στο πολυδιαφημισμένο web banking της τράπεζάς σου και τον πληρώνεις online. Τα λεφτά αφαιρούνται από τον λογαριασμό και μένεις ήσυχος ότι το συντομότερο δυνατόν θα έχεις ξανά υπηρεσίες. Αμ δε όμως! Μετά από τρεις μέρες ακόμα περιμένω να ενεργοποιηθεί η γραμμή, ενώ οι αναιδέστατοι υπάλληλοι του τηλεφώνου εξυπηρέτησης πελατών σου λένε με στόμφο ότι θα πρέπει να περιμένεις για άγνωστο αριθμό ημερών!
WIND, λοιπόν, μια εταιρία που σέβεται τους πελάτες της και τους εξυπηρετεί ΧΩΡΙΣ καμία συνέπεια!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ