Τα πράγματα έχουν ως εξής: 26/10 έκανα αίτηση στην εταιρία για double play (τηλεφωνο+ιντερνετ) σε νέα γραμμή. Μετά από τρομερή αναμονή. σχεδόν 1,5 μήνα μετά, 1/11 (!!!) ηρθε τεχνικος και η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε. Ωστόσο, μία εβδομάδα μετά 8/11 δεν έχω παραλάβει τον εξοπλισμό, δηλαδή το ρούτερ, και μενω χωρίς ιντερνετ, ενω χρεώνομαι κανονικότατα γι αυτό! Η εξυπηρέτηση πελατών 1380! 0 αρνείται να μου δώσει το τηλέφωνο της αποθηκης λέγοντας ότι είναι 'εσωτερικό' και η αποθήκη-κούριερ δε με καλεί. Ούτε στο ελληνικό δημοσιο τόση γραφειοκρατία. Έτσι περασε μια βδομάδα με μενα να έχω κάνει άπειρα τηλέφωνα στην "εξυπηρετηση" χωρίς να εξυπηρετούμαι!!! Λένε ότι δίνουν σήμα στην αποθήκη να στείλει το ρουτερ, όμως μετά από 100 σήματα και καμία απόκριση έχω αρχίσει να σκέφτομαι να κάνω αίτηση υπαναχώρησης. Μού είπανε μάλιστα ότι όταν έρθει ο εξοπλισμός μπορώ να τους καλέσω για να μειώσουν τη χρέωση των ημερών που δεν είχα εξoπλισμό. Εμένα όμως δε με ενδιαφέρει αυ τό όσο το να αποκτήσω τις υπηρεσίες που θέλω έγκαιρα! Την απώλεια εργατοωρών λόγω έλλειψης ιντερνετ ποιος θα μου την αποζημιώσει; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ WIND
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ