Θέλω να εκφράσω έντονα τα παράπονα μου για τη συμπεριφορά της εταιρείας σας απέναντί μου ως καταναλωτή και ως επί χρόνια συνδρομητή των υπηρεσιών σας.
Στα μέσα του Μάιου επισκέυτηκα ένα κατάστημα σας για να ενημερωθώ για την επιδότηση μου. Ο υπάλληλος του καταστήματος μου είπε ένα ποσό γύρω στα 80€. Τον ρώτησα αν μπορώ να μειώσω το πάγιο με την επιδότηση και μου είπε ότι γίνεται και ότι το ποσό θα επιμερισθεί στους μήνες του χρόνου. Επειδή δεν είχα την ταυτότητα μαζί μου επισκέυτηκα το κατάστημα αυτό μια άλλη μέρα για να κάνω την ανανέωση του συμβολαίου. Η επιδότηση μου σε λίγες μέρες είχε μειωθεί στα 20€. Φυσικά διαμαρτηρήθηκα, δεν έκανα την ανανέωση και αποχώρησα. έχω μετανοιώσει που δε! ν έκανα διακοπή του συμβολαίου εκείνη την ίδια στιγμή. Στους επόμενους μήνες ενώ ειχα μειώσει τα τηλέφωνα μου ο χρόνος ομιλίας που ξόδευα στις κλήσεις ήταν μεγαλύτερος και παρατήρησα ότι η εταιρεία σας είχε αυξήσει χωρίς κάποια ειδοποίηση τον ελάχιστο χρόνο κλήσης μειώνοντας ουσιαστικά το χρόνο ομιλίας που έχω στο πρόγραμμα που πληρώνω. Επιβεβαιώθηκα γι αυτό όταν αργότερα επιβλήθηκε πρόστιμο στην εταιρεία σας. Για να απαλλαχτώ από τη λυστρική αυτή συμπεριφορά αποφάσισα να κάνω διακοπή του συμβολαίου μου και να κρατήσω απλά το νουμε! ρό σε καρτοκινητό. Στο κατάστημα μ! ε ενÎ �μέρωσαν ότι η επιδότηση μου είναι πάλι στα 80€. Το περιστατικό μπόρεσα να το εκλάβω μόνο ως κοροιδεία και προχώρησα στη διακοπή. Δύο μέρες μετά επικοινώνησαν από το τμήμα προσφορών μαζί μου και μου πρόσφεραν επιδότηση 150€. Πραγματικά πολύ καλή επιδότηση. Ρώτησα πόσο θα κοστίζει το πρόγραμμα μου και το αμέσως χαμηλότερο, αν γίνει έκπτωση από το πάγιο και βλέποντας ότι με συμφέρει αποδέχτηκα την προσφορά και πήγα όπως μου είπαν σε ένα κατάστημα σας για να κάνω την ανανέωση του συμβολαίου με την καινούρια επιδότηση. Στο κατάστημα μου είπαν! ότι η επιδότηση μου είναι 60€, χαμηλότερη δηλαδή από αυτή που μου είπαν πριν μία βδομάδα όταν πήγα να κάνω τη διακοπή. Τους εξήγησα όλο αυτό και μου είπαν να επικοινωνήσω με το τμήμα προσφορών στο 1260 για να λύσουμε το θέμα. Τους κάλεσα και είδα ότι η κλήση μου χρεώνεται. Είμαι σε κατάστημα της WInd για να κάνω ανανέωση του συμβολαίου, μετά από όλο αυτό και χρεώνομαι για να εξηπηρετηθώ; Πόσο λογικό είναι αυτό; Εξοργίστηκα και έφυγα.
Αν δείτε τον αριθμό του σταθερού τηλεφώνου θα διαπιστώσετε ότι και το σταθερό και το internet και δύο ακόμα αριθμοί κινητού τηλεφώνου είναι με συνδρομή της Wind. Μην περιμένετε μετά από αυτή την αντιμετώπιση να συνεχίσω τη συνδρομή στην εταιρεία σας, ιδιαίτερα αφού το επίπεδο των υπηρεσιών σας όσον αφορά το internet είναι μέτριο και έχω πολύ συχνά αποσυνδέσεις και πιάνω χαμηλότερες ταχύτητες από την προηγούμενη εταιρεία στην οποία ήμουνα.