tromaktiko: Απάντηση για "WIND απαράδεκτη"!

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση για "WIND απαράδεκτη"!



Εδώ αρχίζουν τα ωραία… βάση της νομοθεσίας όταν κάποιος πουλήσει κάτι δωρεάν πρέπει να μην το χρεώνει καθόλου. Ούτε καν με έμμεσο τρόπο. Διαφορετικά θεωρείτε αθέμιτη εμπορική πρακτική.
Η απλή σύνδεση στο δίκτυο (χωρίς επιπλέων υπηρεσίες, μόνο σύνδεση με τις τυπικές χρεώσεις, χωρίς επιπλέων χρόνο ομιλίας) ενός πάροχου, θα έπρεπε να υπήρχε σαν βασικό πακέτο σύνδεσης σε όλους τους τιμοκατάλογους. Το κόστος αυτό θα περιλάμβανε μόνο την σύνδεση και το κόστος της σύνδεσης στο δίκτυο.
Καταλαβαίνουμε όλοι πως το ποσό θα ήταν κάτι ευτελές… ας πούμε 7 ευρώ.
Επιπλέων αυτού του βασικού παγίου θα προστίθενται όλες οι υπόλοιπες προσφορές όπως πακέτα προπληρωμένου χρόνου κτλ…
Ας πούμε οι δυο ώρες προπληρωμένου χρόνου θα κόστιζαν 23 ευρώ. Αν λοιπόν για κάποιο λόγο σου έκοβαν την σύνδεση γιατί δεν πλήρωσες, η χρέωση που θα σου ερχόταν τον μήνα που είχες κομμένο το τηλέφωνο θα ήταν 7 ευρώ.
Για να δούμε τι κάνουν τώρα οι εταιρείες…
Κάποτε πουλούσαν τον χρόνο ομιλίας ως «δωρεάν» αλλά λόγο της νομοθεσίας αναγκάστηκαν να τον λένε «ενσωματωμένο» χρόνο ομιλίας… έτσι μέσα στο κόστος του πραγματικού παγίου (δηλαδή του βασικού κόστους σύνδεσης με το δίκτυο τους) μας αναγκάζουν να προαγοράσουμε χρόνο ομιλίας, που όμως δεν έχουμε το δικαίωμα επειδή είναι ενσωματωμένος, να τον χρησιμοποιήσουμε τον επόμενο μηνά λ.χ.Έτσι αν δεν πληρώσεις τον λογαριασμό, χρεώνεσαι τον χρόνο, χωρίς ποτέ να έχεις το δικαίωμα να τον χρησιμοποιήσεις, ακόμα και αν τον πλήρωσης τον λογαριασμό τελικά.
Στο προηγούμενο παράδειγμα με ένα μηνά κομμένο τηλεφωνώ πληρώνεις 30 ευρώ…
Η ενσωμάτωση του χρόνου ομιλίας στο βασικό πάγιο σύνδεσης είναι η απάτη.
Γιατί στον λογαριασμό θα έπρεπε να ήταν με χωριστή χρέωση το βασικό πάγιο κόστος σύνδεσης και χωριστά ο ενσωματωμένος χρόνος ομιλίας που στην πραγματικότητα είναι προπληρωμένος χρόνος και όχι ενσωματωμένος. Έτσι θα ήταν ξεκάθαρο του τι ακριβώς πληρώνουμε και επιπλέων πως επειδή αγοράσαμε χρόνο είναι δικός μας και θα μπορούσαμε τα λεπτά που περίσσευαν τον ένα μήνα να τα χρησιμοποιήσουμε τον επόμενο μηνά…
Και τέλος, όντας με κομμένο τηλέφωνο, φυσικά δεν θα χρεωνόμαστε υπηρεσίες που ποτέ δεν πρόκειται να λάβουμε…
Ξέρετε στην νομοθεσία υπάρχει η αρχή της παροχής και της αντιπαροχής, που σημαίνει πως δεν πρέπει να χρεώνεσαι κάτι που δεν έχεις λάβει.
Δηλαδή θα έπρεπε:
Βασικό πάγιο ________ 7ευρώ
120 λεπτά χρόνος ____23ευρώ
Σύνολο ______________30ευρώ
Αντί αυτού… αυτό που γίνεται τώρα είναι:
Πάγιο 120 λεπτά _____30ευρώ.
Στην πρώτη περίπτωση με κομμένο τηλέφωνο η νόμιμη χρέωση θα ήταν 7 ευρώ ενώ με αυτό που γίνεται σήμερα και θεωρείτε «νόμιμο», η χρέωση είναι 30 ευρώ.
Άρα υπάρχει κανονική απάτη.
Η ΕΕΕΤ είχε τέτοια υπόθεση πολύ καλά στοιχειοθετημένη αλλά έκανε τα στραβά μάτια… το ίδιο έκανε και το τμήμα της Γραμματείας του Καταναλωτή που ασχολείται με την κινητή τηλεφωνία

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!