tromaktiko: YΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ''ΧΑΚΙ'' ΦΑΚΕΛΑΚΙ;

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

YΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ''ΧΑΚΙ'' ΦΑΚΕΛΑΚΙ;



Ειμαι νοσηλευτρια ε.α.. Να απαντησω στη συναδελφο, οτι μαλλον ειναι αφελης ή ψευδεται οταν μιλαει για το οτι δεν υπαρχει φακελακι! Και το ξερω απο προσωπικη εμπειρια. Χρειαστηκε να κανει καποια επεμβαση ο αδερφος μου, στρατιωτικος και ο ιδιος, και ο Δντης της κλινικης ολοενα ανεβαλε το χειρουργειο, εχοντας ταυτοχρονα και την απορια " Μα που ειναι οι γονεις σου, δεν ενδιαφέρονται, δεν θα περασουν απο το γραφειο μου;". Μαλιστα , απο εν ενεργεια στρατιωτικο ειχε το θρασσος να απαιτει "κατι", εμμεσως πλην σαφως!

Μονο οταν ελαβε το μήνυμα οτι θα προχωρησουμε σε αναφορα εγινε η επεμβαση! Ή μηπως τα περιστατικα των ιδιωτων " επιστημονικου ενδιαφεροντος" επονομαζόμενα, ειναι μονο με επιβαρυνση του ταμειου ασφαλισης τους; Αναρωτιεμαι πως και δεν ετυχε και σ' αυτην ή καποια συναδελφο που γνωριζει να ακουσει το φοβερο και τρομερο απο ιδιωτη νοσηλευομενο " εγω σέχω πληρωσει κι ο γιατρος μου ειπε οτι θα μου κανετε ο,τι ζητησω" χωρις φυσικα να εχει δει ουτε καραμελα απο τον εν λογω γιατρο! Απλα, χρησιμοποιουν καποιοι "κυριοι" το αθροισμα ( τοσο για μενα, τοσα για τον βοηθο μου, τοσα για τα κοριτσια... ) για να ανεβασουν την ταριφα τους! Ας μη κοροϊδευόμαστε, και οι "πελατες " τα λενε παραεξω και τελικα με το κανουμε οτι δεν γινεται , απλα κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.Ειμαι αυτήκοος μαρτυρας τετοιου περιστατικου, σε παρεα που αγνοουσε την ιδιοτητα μου. Δυστυχως αρκουν ελαχιστοι τετοιοι "μαγαζατορες" για να καταστρεψουν την αριστη προσφορα και συμπεριφορα της πλειοψηφιας των γιατρων μας....
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ

ΠΗΓΗ KRANOSGR
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!