tromaktiko: Καταγγελία για κατάστημα JUMBO

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Καταγγελία για κατάστημα JUMBO



JAMBA μας κλέβουν.
Στις 3 Δεκεμβρίου αγόρασα από το κατάστημα JAMBO στα STER στο Ίλιον μια λάμπα οικονομίας.
 Όταν την έβαλα στο φως δεν λειτουργούσε. Στις 6 Δεκεμβρίου επισκέφθηκα το εν λόγω κατάστημα με την απόδειξη αγοράς και την λάμπα για να επιστρέψω το ελαττωματικό προϊόν . Με αδιαφορία με ενημέρωσαν ότι οι λάμπες δεν αλλάζονται. Εγώ όμως δεν άλλαζα την λάμπα αλλά τους επέστρεφα ένα ελαττωματικό προϊόν που αυτοί εισάγουν και έχει όπως λέει 8.000 ώρες ζωής πόσο μάλιστα να μην λειτουργεί καθόλου. Στην αντίδραση τους μου είπαν ότι στο ράφι υπάρχει ανακοίνωση για μη επιστροφή. Πήγα κάτω και αν και έψαξα προσεκτικά δεν βρήκα την εν λόγω ανακοίνωση και έτσι ήρθε υπάλληλος και μου την βρήκε και μου την έδειξε. Ήταν ένα μικρό ταμπελάκι στο μέγεθος των τιμών και στην άκρη του ραφιού μακριά από το σημείο που ήταν η λάμπα που εγώ αγόρασα. Και ερωτώ είναι νόμιμο να μην δέχονται επιστροφή για ένα ελαττωματικό προϊον που δεν έχω εγώ την ευθύνη. Αν ναι τι μέγεθος πρέπει να έχουν οι ταμπέλες προειδοποίησης και ποίος τους ελέγχει για αυτό. Κι αν όλα αυτά είναι νόμιμα δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένα ντουί για να δοκιμάζονται οι λάμπες πριν αγοραστούν και το κόστος της αστοχίας του προϊόντος το επωμισθεί ο καταναλωτής και όχι αυτοί που κάνουν την εισαγωγή και πουλάνε σκουπίδια;
Παρόμοιο περιστατικό μου είχε συμβεί με ηλεκτρικό παιχνίδι που είχε 50€ και όχι 4 που είχε η λάμπα και μετά από μεγάλη φασαρία και επειδή δεν βρήκαν και την ταμπέλα που και καλά είχαν πάλι , αναγκάστηκαν να μου το αλλάξουν. δεν ξαναψωνίζω από τα jambo μας κοροϊδεύουν με τις διαφημίσεις τους για ΤΖΑΜΠΑ , πουλάνε σκουπίδια και ντρέπεσαι να πας να τα αλλάξεις. Τελικά μόνο η ΚΛΕΨΙΑ είνα ΤΖΑΜΠΑ.
ΤΗΝ ΑΠΌΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΑΜΠΑ ΤΙΣ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!