tromaktiko: Ο οδηγός του τρόλει 16 με αριθμό κυκλοφορίας 6101 μου έκανε απρόκλητα χειρονομίες και με έβρισε χυδαία!

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Ο οδηγός του τρόλει 16 με αριθμό κυκλοφορίας 6101 μου έκανε απρόκλητα χειρονομίες και με έβρισε χυδαία!



Αισθάνομαι την ανάγκη να καταγγείλω την συμπεριφορά ενός οδηγού τρόλει που με ξάφνιασε και με εξόργισε πραγματικά.
Την Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου στις 17:25 περίπου και αφού είχε λήξει η στάση εργασίας των Μέσων Μεταφοράς βρισκόμουν σε μία στάση στο κέντρο του Πειραιά περιμένοντας το τρόλλευ να περάσει. Αφού περίμενα αρκετή ώρα βλέπω να πλησιάζει με αρκετά μεγάλη ταχύτητα το τρόλλευ 16 (αριθμός κυκλοφορίας 6101), ο οδηγός του οποίου καθώς ήμουν μόνη στην στάση δεν με πρόσεξε με αποτέλεσμα να μην ελαττώσει καθόλου την ταχύτητά του.Όταν σήκωσα το χέρι μου για να του κάνω νόήμα να σταματήσει, εκείνος όχι απλά δεν σταμάτησε αλλά σήκωσε το δεξί του χέρι και μου έκανε μία σεξουαλικού περιεχομένου άσεμνη χειρονομία βρίζοντάς με χυδαία.
Επειδή θεωρώ ότι μία τέτοιου είδους συμπεριφορές είναι απαράδεκτες πόσο μάλλον απέναντι μία γυναίκα η οποία είναι έγκυος,αισθάνομαι την ανάγκη να καταγγείλω το συγκεκριμένο περιστατικό και να ρωτήσω εσάς και τους αναγνώστες σας  με ποιον τρόπο θα μπορούσα να μάθω τα στοιχεία του εν λόγω οδηγού.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!