Για το θέμα έχουν ακουστεί κατά καιρούς διάφορα σενάρια, όπως η μείωση του χρόνου χρήσης του εισιτηρίου, από 90 λεπτά που είναι σήμερα, στη μία ώρα. Στο τραπέζι έχει πέσει και η πρόταση των «ζωνικών» εισιτηρίων, να πληρώνει δηλαδή ο επιβάτης διαφορετικό αντίτιμο ανάλογα με την απόσταση και τη διαδρομή.
Το α' τρίμηνο 2011
Η αύξηση αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους (όπως και όλες οι νέες επιβαρύνσεις για την τσέπη των πολιτών), κάτι που φαίνεται ότι θα οδηγήσει τους επιβάτες στη μαζική έκδοση καρτών απεριορίστων διαδρομών.
Κατά τα άλλα, το νέο Μνημόνιο προβλέπει για τις αστικές συγκοινωνίες σημαντικές αλλαγές, μεταξύ των οποίων και την υιοθέτηση του νόμου για την αναδιάρθρωση του ΟΑΣΑ μέχρι το τέλος του Μαρτίου του 2011.
Επίσης, προβλέπει τη σύναψη συμφωνιών παραχώρησης των περιφερειακών αερολιμένων της χώρας, ενώ στον ΟΣΕ θα ολοκληρωθεί η καταγραφή της ακίνητης περιουσίας του (όπως και σε όλο το Δημόσιο). Η περιουσία του ΟΣΕ είναι αρκετά μεγάλη και ήδη έχει ξεκινήσει η σχετική διαδικασία αναλυτικής καταγραφής από επιτροπή, η οποία αναμένεται να υποβάλει την έκθεσή της τους επόμενους μήνες.
Εκτός από τα ακίνητα θα καταγραφούν και εκείνα που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για εμπορική εκμετάλλευση.
http://www.enet.gr