Όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση της έρευνας, το κύριο συναίσθημα που διαπιστώνεται είναι ο θυμός, ενώ επικρατεί απαισιοδοξία και ο φόβος ότι όσα ακούγονται αληθεύουν. Πολίτες που μετείχαν στην έρευνα ομολόγησαν συναισθήματα ενοχής και ντροπής σε σύγκριση με πολίτες άλλων χωρών.
Όσον αφορά στη διαχείριση της κατάστασης, σύμφωνα με την ψυχολόγο Μαρία Λασιθιωτάκη απαιτείται "αισιοδοξία, χιούμορ και εστιασμός σε άλλου είδους αγαθά έξω από τα καταναλωτικά".
http://www.enet.gr