Αλλά προτίμησε, επειδή δεν μπορεί να αντιπαρατεθεί διαφορετικά και να υπερασπίσει την αδίσταχτη αντεργατική πολιτική του, να χρησιμοποιήσει ως μέθοδο αντιπαράθεσης τη διαστρέβλωση και τη συκοφαντία. Η επίθεση που έκανε στ! όχο έχει την ιδεολογικοπολιτική αποδυνάμωση του ΚΚΕ. Νομίζει πως έτσι θα καταφέρει τη χειραγώγησή του.
Το ΚΚΕ είναι κόμμα της εργατικής τάξης, εχθρός της τάξης των καπιταλιστών, δέχεται καθημερινά τα πυρά όχι μόνο της ιδεολογικοπολιτικής πολεμικής των αστικών επιτελείων, αλλά και τις πιο βρώμικες αντικομμουνιστικές επιθέσεις με ψευτιές. Η αστική τάξη θα ήθελε το ΚΚΕ να μην μπορεί να εκδίδει καθημερινά τη δική του εφημερίδα, τα άλλα διαφωτιστικά προπαγανδιστικά του υλικά, να μην μπορεί να εκδίδει βιβλία, θεωρητικά, πολιτικά, λογοτεχνικά, ή θεωρητικά περιοδικά, για τη διάδοση της πολιτικής του, της ιδεολογίας του, της μαρξιστικής - λενινιστικής θεωρίας στην εργατική τάξη, στα φτωχά λαϊκά στρώματα. Να μην έχει δικά του ραδιοτηλεοπτικά Μέσα. Ολη αυτή η δραστηριότητα του Κόμματος, συστατικό και αναπόσπαστο στοιχείο της δράσης του, χωρίς δικά του μέσα, δεν μπορεί να πραγματοποιείται. Ακόμα χειρότερα, φιμώνεται αν εξαρτιέται από τους καπιταλιστές.Τα ίδια ισχύουν και για τον «902». Δεν είναι και δε λειτουργεί όπως όλα τα υπόλοιπα αστικά ΜΜΕ. Τα αστικά ΜΜΕ δε φτιάχνονται για να βγάλουν κέρδη άμεσα. Οι επιχειρηματίες στήνουν αυτά τα Μέσα, το κάνουν γιατί είναι Μέσα παρέμβασης στο ! συσχετισμό δύναμης, Μέσα αναπαραγ! ωγής της αστικής ιδεολογίας και πολιτικής, στήριξης και ενίσχυσης της εξουσίας των μονοπωλίων, αλλά και γιατί είναι και Μέσα πίεσης των ιδιοκτητών τους στα κυβερνητικά κόμματα ώστε να παίρνουν από το κράτος δουλειές, προμήθειες, έργα κλπ.
Ο «902» είναι μέσο ιδεολογικοπολιτικής προπαγάνδας του ΚΚΕ. Βρίσκεται πολύμορφα στο μάτι του κυκλώνα των αστών και των κομμάτων τους. Για παράδειγμα, δεν του δίνουν εμπορική διαφήμιση, για λόγους καθαρά πολιτικούς. Ποιος αστός θα τον πληρώνει για να κάνει προπαγάνδα ενάντιά του; Ακόμη και από την κρατική διαφήμιση ο «902» είναι σχεδόν κομμένος. Τα αστικά ΜΜΕ λυμαίνονται και την εμπορική και την κρατική διαφήμιση.
Το ΚΚΕ έχει και πρέπει να έχει τα δικά του ΜΜΕ, γιατί είναι καθημερινό όπλο στη δράση του, στην ταξική πάλη, για την ανατροπή του καπιταλισμού. Αν δεν έχει δικά του ΜΜΕ σημαίνει εξαφάνιση της δράσης του. Η αντιμετώπιση του Κόμματος από τα αστικά ΜΜΕ είναι γνωστή. Αποσιωπούν τη δράση του όπως και τη δράση και των άλλων συσπειρώσεων στο κίνημα (ΠΑΜΕ, ΠΑΣΥ, ΠΑΣΕΒΕ, ΜΑΣ, ΟΓΕ κλπ.) που δρουν οι δυνάμεις του. Ακόμη και όταν την παρουσιάζουν το κάνουν είτε για να τη διαστρεβλώσουν είτε για αντιΚΚΕ και αντικομμουνιστική προπαγάνδα. Επιτίθενται στο ταξικό εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα (π.χ. οι απεργίες των ναυτεργατών, που τις παρουσίαζαν ως αιτία χρεοκοπίας της οικονομίας, όταν οι ίδιοι χρεοκοπούν το λαό).Απ' όλα τα παραπάνω γίνεται φανερή η ποιοτική διαφορά «Τυποεκδοτικής» και «902» συγκριτικά με τις καπιταλιστικές επιχειρήσεις και τα αστικά ΜΜΕ. Βεβαίως, αυτό δε σημαίνει ότι τα Μέσα του ΚΚΕ δρουν σαν σε «σοσιαλιστική νησίδα». Αντικειμενικά, δρουν σε συνθήκες καπιταλισμού. Υπόκεινται στους νόμους του και δεν μπορεί να είναι διαφορετικά. Δεν έχουν να αντιμετωπίσουν μόνο τον ανταγωνισμό των άλλων επιχειρήσεων, αλλά και την πίεση σε σημείο στραγγαλισμού ολόκληρης της αστικής τάξης. Δεν μπορούν να χρησιμοποιούν τα εργαλεία που οι άλλες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν για να αυξάνουν κεφάλαιο και κέρδη, όπως συγχωνεύσεις, εξαγορές, χρηματιστήρια (ΔΟΛ, ΜΕΓΚΑ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ κλπ.) κλπ., αφού αυτά τα εργαλεία αυτομάτως οδηγούν σε άμεση εξάρτηση αυτής της δραστηριότητας από τους καπιταλιστές. Τώρα ίσως να μπορέσετε να καταλάβετε ποιά η διαφορά της τυποεκδοτικής και του 902 με τα άλλα αστικά κανάλια..
Αναγνώστης