Αγαπητέ φίλε ακριβώς το ίδιο μου έκαναν κι εμένα πριν περίπου 1 μήνα με ηλεκτρονική συναλλαγή της EUROBANK.
Αφού τσακώθηκα άσχημα με τον υπάλληλο στην πολεοδομία γιατί τον αποκάλεσα χαζό που ζητάει σε ηλεκτρονική συναλλαγή σφραγίδα της τράπεζας, με παρέπεμψε σε υπάλληλο του ΥΠΕΚΑ, η υπάλληλος του ΥΠΕΚΑ με παρέπεμψε στη ΔΙΑΣ ΑΕ, η υπάλληλος της ΔΙΑΣ με εξυπηρέτησε άμεσα και μου είπε ότι δυστυχώς οι πολεοδομίες δημιουργούν συνεχώς προβλήματα, και με προέτρεψε να του δώσω το τηλέφωνο να πάρει στη ΔΙΑΣ. Όταν ξανακάλεσα στο τηλέφωνο στην πολεοδομία ο υπάλληλος πήγε να πουλήσει μαγκιά ότι δεν είναι τραπεζικός υπάλληλος για να ξέρει για τη ΔΙΑΣ, εκεί του είπα ωραία τον ΔΙΑ δεν τον ξέρεις, ξέρεις όμως το ΥΠΕΚΑ στο οποίο με παρέπεμψες, τηλεφώνησε εκεί να δεις που θα σου πουν να πάρεις, τελικά μετά την επικοινωνία του με την ΔΙΑΣ ΑΕ αποδέχθηκε το παραστατικό και έκλεισε η υπόθεση, αυτά με την πολεοδομία της λεωφόρου ηρακλείου. Υ.Γ. Και μετά αναρωτιόμαστε πόσοι δημόσιοι υπάλληλοι χρειάζονται στο κράτος για να λειτουργήσει… δυστυχώς χρειάζονται υπάλληλοι που σκέφτονται…
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Οι τηλεφωνικές μου επικοινωνίες που έλυσαν αυτό που δεν καταλάβαινε ο υπάλληλος κράτησαν 10 λεπτά, κι έλυσαν αυτό που δεν εννοούσε να καταλάβει ο υπάλληλος της πολεοδομίας…