Κυριότερη αλλαγή είναι ότι πλέον το αγωνιστικό διαθέτει κλειστή καμπίνα. Η κίνηση αυτή έγινε για δύο λόγους, πρώτον για αεροδυναμικούς και δεύτερον για την ξεκούραση των οδηγών. Από το 1999 είχε να τοποθετήσει καμπίνα η Audi στα αγωνιστικά αυτής της κατηγορίας αλλά η νίκη της Peugeot το 2009 με το κλειστό 908 Le Mans φαίνεται ότι έβαλε τους ανθρώπους της Audi να ξεκινήσουν να δημιουργούν το R18 από το 2009!
Μηχανικά διαθέτει έναν V6 3.7 λίτρων TDI αλλά η Audi δεν ανακοίνωσε πόσα άλογα και ροπή παράγει ο πετρελαιοκινητήρας αυτός για ευνόητους λόγους. Πίσω από τον κινητήρα βρίσκεται ένα νέο 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το σασί του αποτελείται από ένα μόνο κομμάτι carbon monocoque ώστε να κρατηθεί το βάρος χαμηλά και να αυξηθεί η ακαμψία. Αναμφισβήτα όμως, από στυλιστικής πλευράς αυτά που κλέβουν την παράσταση είναι τα Full LED φωτιστικά σώματα.
Η Audi σκοπεύει να συμμετέχει με 3 αγωνιστικά R18 στο αγώνα του Le Mans το ερχόμενο καλοκαίρι ενώ την πρώτη του εμφάνιση θα την κάνει στον 6ωρο αγώνα του Spa στις 24 του Απρίλη.
http://www.autoblog.gr/2010/12/11/audi-r18-lmp1-2011/