(Απαράδεκτη συμπεριφορά για υπάλληλο, ας τα λύσει με το αφεντικό της και όχι με τον πελάτη.. τι περιμένει? να την λυπηθεί? Να της δώσει της Κακομοίρας παραπάνω μπουρμπουάρ?!!ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕ ΕΚΕΙ αγαπητή αναγνώστρια θα είχε φύγει! οι περισσότερες κάνουν και ραντεβού για σπίτια τους ή πάνε και σε σπίτια και βγάζουν αρκετά ευρουλάκια "μαύρα!"
Επίσης να σου πω περί αυτών των site προσφορών, γιατί το έψαξα γιατί σκεφτόμουν να βάλω το δικό μου μαγαζί..
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ - ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΕΣΥ ΠΑΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ.. Ή ΑΡΚΕΤΌ ΚΑΙΡΟ ΜΕΤΑ. Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ.
ΑΡΑ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΗΓΕ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΗΓΑΤΕ ΚΑΙ ΟΙ 1200 ΚΑΙ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΑΤΕ!!!!!!!!!!!!!
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ - ΕΜΠΟΡΟΣ - ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟ SITE ΤΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΑΡΙΦΑ ΑΝΑ ΠΕΛΑΤΗ ΑΠΟ 20% ΕΩΣ ΚΑΙ 50%!!!!!!!????? ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ???
ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΑΣΟΣ... ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΕΡΘΟΥΝ ΝΕΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ, ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΓΙΑ ΤΟΥ..
** Δεν έχω καμία σχέση με το συγκεκριμένο κατάστημα, ούτε με αυτά τα sites και καταλαβαίνω την φίλη αναγνώστρια απλά κατά την γνώμη μου το είδε απο λάθος οπτική γωνία. Το πιο πιθανό είναι αυτό που ανέφερα πιο πάνω Ή ... απλά επειδή μπορεί να έχουν πήξει με τα ραντεβού να κοιτάνε να αποπάρουν κάποιους και να μην ξαναπάνε?! Γνώμη μου είναι να ψάξεις να βρείς τον ιδιοκτήτη. Και είναι πολύ εύκολο!!! Εκεί που πήγες είναι αλυσίδα franchise εαν δεν κάνω λάθος.. Απλά πάρε την εταιρία και απαίτησε να μιλήσεις με τον Υπεύθυνο ή να σου δώσει ένα τηλ του ιδιοκτήτη! του συγκεκριμένου καταστήματος.. Εκεί πιστεύω θα βρείς την λύση σου..
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ