Οι περισσοτεροι σπουδαστες προερχονται απο Γενικα Λυκεια. Τα τεχνικα λυκεια δεν εχουν να κανουν με τα ΤΕΙ. Οι τελειοφοιτοι τεχνικων Λυκειων με το βαθμο τους μπορουν να προχωρησουν με πανελλαδικες εξετασεις και αυτοι σε ΤΕΙ αναλογα με το κλαδο που ειχαν στον 3ο χρονο του Τεχνικου Λυκειου
Εφόσον αγαπητε αναγνώστη θεωρεις οτι δεν πρεπει να υπαρχει εξισωση των ΑΕΙ και των ΤΕΙ θα πρεπει στα επαγγελματικα δικαιωματα τα ΤΕΙ να ειναι ισοβαθμα οσον αφορα την αγορα εργασιας με τα ΙΕΚ Δημοσια ή Ιδιωτικα αλλα και με τα Τεχνικα Λυκεια ? Αρα τα ΑΕΙ πανε πανω και τα ΤΕΙ ας εχουν ιδιο χαρτι με δημοσια ή ιδιωτικα εκπαιδευτηρια??
Και οσον αφορα την εκπαιδευση θα σε πληροφορησω οτι αρκετοι απο τους καθηγητες των ΤΕΙ εχουν μεταπτυχιακα και εχουν τελειωσει δυο σχολες .
Οσο για την εκπαιδευση . Τα ΤΕΙ εχουν και αυτα πτυχιακη εργασια και αν οχι ολα τα περισσοτερα ΤΕΙ ειναι 4 χρονια 8 Εξαμηνα η πρακτικη εργασια αναλογα με το ΤΕΙ συνηθως ειναι στο τελευταιο εξαμηνο . Τα ΤΕΙ δεν προσφερουν απλα στοιχειωδη εκπαιδευση αλλα εχουν αναβαθμιστει σε μεγαλο βαθμο σε βιβλια σε εκπαιδευση και στο επιπεδο της μαθησης
Ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα ,ας γνωριζουμε και τις δυο πλευρες, ο σκοπος ειναι η αναβαθμιση της εκπαιδευσης σε ολους τους τομεις οχι μονο τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ προσφερουν μαθηση και εκπαιδευση .
Οπως εγινε η εκπαιδευση σημερα τα ΤΕΙ σωζουνε αγαπητε αναγνωστη, φυσικα τα ΑΕΙ προσφερουν μεγαλυτερο ευρος διδασκαλιας αλλα οχι οτι στα ΑΕΙ οι φοιτητες διαβαζουν και στα ΤΕΙ κοιμουνται...και στα δυο υπαρχουν εξεταστικες και στα δυο υπαρχει υλη μαθηματων εργαστηρια και διαβασμα .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------
Το γεγονός και μόνο ότι δεν ξέρεις καν το πρόγραμμα σπουδών σου δείχνει πόσο άξιους φοιτητές έχουν τα ΤΕΙ. Στο τμήμα εκπαιδευτικών δομικών έργων η φοίτηση είναι 8 εξάμηνα στα οποία περιλαμβάνεται ένα εξάμηνο για πρακτική http://www.aspete.gr/genikes_plhrofories_domikwn.aspx .
Υπάρχει περίπτωση σε εσένα ειδικά να έχουν κάνει δώρο άλλα 2 εξάμηνα; (είπες ότι είναι 10 τα εξάμηνα σπουδών); Με τους απόφοιτους εξωτερικού δεν έχω ξέρω πολλούς ώστε να σχηματίσω γνώμη, αν και είμαι σίγουρος ότι τα Ελληνικά ΤΕΙ είναι καλύτερα από το 80% των πανεπιστημίων που προτιμούν οι Έλληνες στο εξωτερικό. ότι Κανά 2 "μηχανικούς" από το εξωτερικό είχα γνωρίσει που ήρθαν στο γραφείο που εργάζομαι. Ήρθαν για να μάθουν και ούτε μια πόρτα δεν μπορούσαν να σχεδιάσουν σωστά. Σε έναν χρόνο φύγανε από την Ελλάδα επειδή δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------
Ασχολίαστο το περί κόμπλεξ της απάντησης του τελευταίου αναγνώστη, άλλωστε κόμπλεξ = σύμπλεγμα κατωτερότητας, που σημαίνει ότι προϋποθέτει έλλειψη σε κάτι, που στη προκειμένη προφανώς φίλτατε είναι απο την ανάποδη πλευρά από ότι τα λες. Επαγγελματικά δικαίωματα σαφώς πρέπει να παραχωρηθούν, σαφώς όμως κατώτερα των αντιστοίχων Πανεπιστημίων και Πολυτεχνείων. Μην εθελοτυφλείτε άλλο, γιατί όπως είπατε όλα κρίνονται στην αγορά εργασίας και εκεί το "στραπάτσο" θα είναι μεγάλο και τίποτα απο αυτά που σας τάζουν πραγματικότητα, όπως μπορούν να σας επιβεβαιώσουν εργοδότες και καθηγητές.
Στα του θέματος: Γαργάρα το θέμα από όλα τα Μ.Μ.Ε και ξαφνικά θα εμφαινστεί ως δεδομένο και δε θα ξέρουμε απο πού μας ήρθε. Οι φοιτητικές παρατάξεις κάθε είδους κομματόσκυλων των Πανεπιστημίων και των Πολυτεχνείων της χώρας θα ξυπνήσουν ποτέ για να προασπίσουν τα δικαιώματα των συμφοιτητών τους ως έχουν ελάχιστο χρέος να πράξουν ή θα αρκεστούν πάλι στη διοργάνωση εκδρομών και χοροεσπερίδων μήπως και βγάλουν κάνα φράγκο?
Θα βγεί κανείς στους δρόμους να υπερασπιστεί τα κεκτημένα του ή θα κλαιγόμαστε κατόπιν εορτής χωρίς να μπορεί να αλλάξει τίποτα? Ας δωθεί επιτέλους μια μάχη για κάτι σοβαρό και όχι τα κλασσικά μικροκομματικά συμφέροντα τους καθενός!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------
ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΡΩΤHΣΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΣΟ ΑΓΩΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΤΑ ΤΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΝΤΑΣΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΣΤΕΦ(ΣΧΟΛΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ) ΕΙΝΑΙ ΕΞΗΣΟΥΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΗ.ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑΤΟΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ.ΑΜΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΕΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΦΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΙΔΕΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ... ΑΡΚΕΤΟΙ "ΑΝΩΤΑΤΟΙ" ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΣΑΝ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ.. ΑΡΚΕΤΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΤΕ ΑΔΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ.. ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΠΤΥΧΙΑ.. ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Τ.Ε ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Ε.Μ.Π. ΠΡΩΤΑ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ.. ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΔΙΑΒΑΣΑ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΕΝΕΡΓΑ.. ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ.
ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ "ΑΝΩΤΑΤΟ" ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΠΔ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Α) ΘΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ?? Β) ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΛΗΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΙ) ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΩΡΙΚΟ ΤΙΤΛΟ. ΟΙ ΕΦΑΡΜΟΦΩΝ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΙΤΛΟ.
ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΣΧΕΤΩΝ ΤΑ ΤΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΕΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΑ ΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ, ΤΑ ΤΕΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ.. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ... ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥ ΕΡΕΥΝΑ,( ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!! ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ) ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Τ.Ε ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ (ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ, ΚΤΙΡΙΩΝ, ΔΡΟΜΩΝ ΚΤΛΠ). ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟ ΤΕΕ ΛΟΓΩ ΕΛΕΙΨΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΑΡΑΜΕΡΗΣΕ ΤΟΥΣ ΤΕΙΤΖΗΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ..Η ΚΟΥΤΑΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΟΥΣ... ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΝΑ ΔΩΣΩ ΚΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.
ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΙΝΟΝΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΔΟΙΗΚΗΣΗΣ (ΣΔΟ) ΟΠΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΗΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΣΑΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ (ΜΑΚΡΟ-ΜΙΚΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, MARKETING KTLP) ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΙΤΖΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΤΗ ΚΟΥΤΑΛΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕ ΟΛΟΙ. Ο ΤΕΙΤΖΗΣ ΛΕΕΙ ΘΕΛΕΙ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ.. ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ.. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ...
ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΑ ΤΕΙ ΗΤΑΝ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ.. ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ MASTER.. (ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΑΚΟΜΑ... ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡΙΚΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΙΤΛΟ). ΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΕΝΑΣ Τ.Ε ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ "ΙΣΩΣ" ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΕΠΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ "ΜΙΑ" ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ , (ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ, ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ, ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΤΗΣ). ΕΝΑΣ ΠΕ ΣΕ 4,5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΣΧΕΔΟΝ ΓΙΑ ΔΥΟ ΕΙΔΗΚΟΤΗΤΕΣ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ??? ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΝ ΞΕΡΩ..ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΩΤΣΙΕΣ, ΜΕ ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΝ ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΠΟΥ ΕΔΡΕΥΟΥΝ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΡΙΤΙΜΟΥΝΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΜΠΑΙΝΟΥΣ ΣΕ ΑΕΙ ΜΕ 5, 7, 10, 12... ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ , ΧΑΝΙΑ, ΠΑΤΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ..
ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ..ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ.. Η ΓΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΤΙΚΗ,... ΕΞΕΛΙΣΕΤΑΙ... ΑΥΤΟ ΖΗΤΑ Η ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΑΠΟ ΠΑΠΥΡΟ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΩΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΕ. ΑΡΑ ΚΥΡΙΟΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΟΦΤΕ ΤΟ.. ΑΝ ΑΞΙΖΕΤΕ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΤΕ ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ...ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΕΤΑΖΕΣΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΟΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΤΑ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΣΧΕΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ...
ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.. ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΠΟΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΤΥΧΙΟ ΤΕΙ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΩΡΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΠΕ... ???? ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ...ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΒΑΡΑΙΝΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ "ΤΕΙΤΖΗΣ"..
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ