tromaktiko: Απάντηση στο: "Για την πολυτεκνία"

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση στο: "Για την πολυτεκνία"



Θέλω και εγώ να προσθέσω την άποψη μου στο θέμα αυτό καθώς εκτός απο ελληνίδα πολίτης είμαι και παιδί πολύτεκνης οικογένειας και ίσως τα ξέρω απο πιο μέσα τα πράγματα.



Δεν ξέρω γιατί ξέσπασε αυτό το θέμα ξαφνικά και δεν ξέρω ποιός ο λόγος για να ξεκινήσει. ΄Γιατί να μειωθεί κάποιο επίδομα απο τους πολύτεκνους?
Μήπως παίρνουν περισσότερα απο τους άλλους σκληρά εργαζόμενα πολίτες? Δεν ξέρω αν συμφωνείτε,σίγουρα οι μητέρες πολλών παιδιών θα συμφωνήσουν μαζί μου,αλλά πραγματικά κάνουν το πιο δύσκολο επάγγελμα,απο πολλές απόψεις.
Και δεν μου λέτε κύριοι εσείς που απο εκεί θυμηθήκατε να κόψετε....θεωρείτε οτι είναι τόσα πολλά αυτά τα λεφτά ώστε να τα μειώσετε ή να τα αφαιρέσετε.?
Θα αρχίσω να γελάω αλλά μιλάμε για ένα ποσό(όλοι οι πολύτεκνοι γνωρίζουν πόσο)το οποίο μια τριμελής ή τετραμελής οικογένεια θα το θεωρούσε φολοδώρημα συγκριτικά με την πολύτεκνη οικογένεια.Αυτό που προσωπικά γνωρίζω εγώ είναι οτι πλέον βγάζω περισσότερα απο τη μάνα μου(όχι σαν κάτοικος Ελλάδας)που σίγουρα εργάζεται πιο σκληρά απο μένα και αυτό όπως και να το κάνουμε με κάνει να ντρέπομαι ώρες ώρες! Όσον αφορά στον αναγνώστη,μέσω του οποίου απαντάω,να σου πώ φίλε μου οτι μια χαρά πολύτεκνος είσαι απο όποιο γάμο και να προέρχονται τα παιδιά ,μιάς και η μάνα σου ξέρει τι τράβηξε για να τα βγάλει και τα 5 απο μέσα της.Δικά της παιδιά δεν είστε όλα?Ε είσαι τέκνο πολυτέκνου. Καταλάβαμε την κρίση,κατανοήσαμε τα προβλήματα της Ελλάδας περί διεθνούς ταμείου,περί πτώχευσης,περί κατάρρευσης και πολλά πολλά άλλα!Η ελλάδα πότε θα έρθει η ώρα να καταλάβει οτι αυτές οι μάνες θα στείλουν σίγουρα πάνω απο 3 απεσταλμένους, σαν φανταράκια, η κάθε μια για την προστασία της???Χωρίς ανταμοιβή φυσικά και χωρίς να είναι υποχρεωμένες.Η Ελλάδα πότε θα συνειδητοποιήσει οτι οι μάνες αυτές βγάζουν τον μεγαλύτερο αριθμό αυριανών επιστημόνων(πολύ μεγαλύτερος με τα υπόλοιπα σπίτια,αναλογικά και μόνο)-αφού μετά απο έρευνα βρετανικού ινστιτούτου τα τέκνα πολύτεκων οικογενειών έχουν πολύ μεγάλυτερο ποσοστό επιτυχίας΄σε κάθε είδους εξετάσεις,μιάς και λόγω του τρόπου ζωής τους ,έχουν μάθει τα πάντα να τα κάνουν με σύστημα και συλλογικότητα.
Έχει σκεφτεί η Ελλάδα οτι όταν αύριο μεθαύριο τα παιδιά μεγαλώσουν,θα πολλαπαλασιαστούν σαν φορολογούμενοι πολίτες άρα πάλι απο αυτούς τους ίδιους θα τα εισπράξει??
Γιατί δεν κάνουν έστω και μια εβδομάδα εμάς την νέα γενιά στελέχη κάποιου κόμματος ή υπουργούς να πάρουμε κάποιες αποφάσεις?Ναι ναι εμάς την γενιά των 500 ευρώ....μα εσείς μας κάνατε αυτή την γένια,εμείς δεν επιθυμούμε να πληρωνόμαστε με αυτό τον εξευτελιστικό τρόπο!!!!
Θα μπορούσα να γράψω πολλά περισσότερα αλλά δεν χρειάζεται να κουράζω τους αναγνώστες,άλλωστε αυτοί που ήταν να καταλάβουν αυτά που γράφω τα κατάλαβαν σίγουρα και απο την πρώτη σειρά! Μια οργισμένη με την πατρίδα μου.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!