tromaktiko: ΕΛΛΑΔΑ - Να η αλήθεια για την κρίση!

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΕΛΛΑΔΑ - Να η αλήθεια για την κρίση!



Δεν είμαι από τους ανθρώπους που του αρέσουν οι φήμες και τα δήθεν σενάρια για την κρίση, απλά είχα μια συζήτηση με έναν οικονομολόγο πρόσφατα, και ξέρετε τι μου είπε;

ΠΟΤΕ δεν υπήρξε κρίση! αυτό το ξέραμε, αυτό ΠΟΥ ΔΕΝ γνωρίζαμε όμως είναι ότι όλο αυτό το...τζέρτζελο (που λέμε και στο χωριό μου) γίνεται για να υποτιμηθεί το ευρώ και να έρθει στην αγορά ένα άλλο νόμισμα (το όνομα του μου διαφεύγει) το οποίο νόμισμα το παρακινεί ποιος άραγε; ο Ομπάμα και η Αμερική! και αναρωτιόμουν πότε θα έβαζε η Αμερική το χεράκι της στην Ευρώπη!
Εγώ προσωπικά θα έλεγα να γυρίσουμε στην δραχμή! που είναι οι εποχές που είχες 5000 χιλιάρικα και περνούσες 1 ολόκληρη εβδομάδα, τώρα με 15 ευρώ δεν πας ούτε για καφέ!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!