Σύμφωνα με την Εγκύκλιο 36/26-10-2010:
«…Για το λόγο αυτό προβλέφθηκε η μετάταξη του προσωπικού [των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων] στους ΟΤΑ που θα ασκούν πλέον τις αρμοδιότητες αυτές, να γίνει στο δήμο όπου είχε την έδρα της η αντίστοιχη υπηρεσία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, προκειμένου να ΜΗ διαταραχθεί η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των υπαλλήλων αυτών…»
Σύμφωνα με το άρθρο 257, παράγραφος 2β του Καλλικράτη (Ν 3852 ΦΕΚ87/Α/07-06-2010), για τη διαδικασία μετατάξεων συγκεκριμένου αριθμού προσωπικού: «…Το ανωτέρω υπηρεσιακό συμβούλιο, αφού λάβει υπόψη της κριτήρια, όπως ο τόπος κατοικίας, Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, σοβαρά προβλήματα υγείας και τα έτη υπηρεσίας, γνωμοδοτεί προς τον περιφερειάρχη για τη μετάταξη υπαλλήλων στο δήμο της έδρας του νομού…»
Δηλαδή, και εδώ έρχεται το ερώτημά μου, για πιο λόγο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ κάποιος υπάλληλος να θελήσει να μεταταχθεί ΕΚΟΥΣΙΩΣ από υπηρεσία Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης σε δήμο ο οποίος ΔΕΝ βρίσκεται στην ίδια έδρα (για παράδειγμα, να μεταταχθεί σε δήμο άλλης Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης), εφόσον με τη συγκεκριμένη εξέλιξη όχι μόνο δεν διαταράσσεται -όπως τείνει να προλάβει η Εγκύκλιος- αλλά ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ η προσωπική κατάσταση του υπαλλήλου? Το υπηρεσιακό συμβούλιο δηλαδή, ενδιαφέρεται για την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ μόνο σε μετάταξη στο δήμο της έδρας του νομού?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ