tromaktiko: ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ




Κύριε Παπανδρέου
Θα ήθελα να με βοηθήσετε σε κάτι που εγώ δεν μπορώ.
Επειδή όταν ζητήσατε την ψήφο μου σας βοήθησα, τώρα απαιτώ από εσάς την βοήθεια σας.
Δεν θέλω κάποια θέση στο δημόσιο ή λεφτά για να καλύψω τις υποχρεώσεις μου.

Θα ήθελα να μου πείτε ένα τρόπο με τον οποίο θα καταφέρω να κάνω τα έξοδα μου λιγότερα ή παραπλήσια με τα έσοδα μου. Επειδή εγώ προσπάθησα να βρω κάποια λύση και δεν τα κατάφερα γιατί δεν έχω την δυνατότητα αυτή θα ήθελα να μου εξηγήσετε εσείς γραπτώς την αντιμετώπιση του προβλήματος μου.

Έχω μισθό 715 ευρώ.

Ενοίκιο                              250 ευρώ
Δόση  αυτοκινήτου        150 ευρώ
Κινητό  τηλέφωνο             30 ευρώ
Βενζίνη                              150 ευρώ
Πετρέλαιο  θέρμανσης  150 ευρώ
Σουπερ μάρκετ                200 ευρώ
ΔΕΗ                                      50 ευρώ
Κοινόχρηστα                     20 ευρώ
Ρουχισμός                           0 ευρώ
Παπούτσια                          0 ευρώ
Διασκέδαση                        0 ευρώ
Ασφάλεια αυτοκίνητου    0 ευρώ
Σέρβις αυτοκινήτου           0 ευρώ
Δόση υπολογιστή             30 ευρώ
Νερό                                   10 ευρώ


Ρούχα παπούτσια διασκέδαση ασφάλεια  και σέρβις αυτοκινήτου δεν τα έχω κάθε μήνα αλλά τα πληρώνω και αυτά κάποιους μήνες τον χρόνο.
Σε μέσο όρο χωρίς την διασκέδαση είναι περίπου  60 ευρώ το μήνα.

Οπότε αισίως  φτάνουμε  τα  1100 ευρώ τον μήνα.

Θα πρέπει να αναφέρω ότι για να μην χάσω την δουλειά   μου πρέπει να είμαι στην ώρα μου στο πόστο μου και το λεωφορείο δεν  φτάνει εγκαιρα.οποτε πρέπει να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο.
Το κινητό δεν μπορώ να το κόψω γιατί δεν έχω σταθερό και  αν μείνω στο δρόμο κάποια φορά  ίσως δεν έχω κάρτα να πάρω  τηλέφωνο  για βοήθεια.

 Ζητώ  την  κατανόηση σας στο πρόβλημα μου και περιμένω την απάντηση σας.
Ο λόγος που την ζητώ από εσάς είναι γιατί μου ζητήσατε να σας ψηφίσω, γιατί είσαστε αυτός που λύνει τα προβλήματα της χώρας και γιατί  από ότι βλέπω με τα νέα μέτρα και την ακρίβεια που επιβάλλεται στην χώρα πιστεύετε ότι μπορεί κάποιος να ανταπεξέλθει.
Το ίδιο πιστεύω και εγώ για αυτό άλλωστε και σας ρωτώ.

 Αν πρέπει κάτι από αυτά να το ελαττώσω στο ελάχιστο η να το σταματήσω τελείως  ευχαρίστως να το κάνω.

 Υ.γ.   δεν θέλω να μου πείτε αν παραλάβατε χάος από τον προηγουμένη κυβέρνηση ούτε να
Κατηγορήσετε κανέναν από οποιοδήποτε κόμμα.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!