Μία τέτοια εξέλιξη, σημειώνεται, θα έχει πολλαπλές αρνητικές συνέπειες στο νομό τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Μπουντρούκας. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι «πρόκειται για έναν από τους νομούς με το μεγαλύτερο και δυσχερέστερο οδικό δίκτυο. Συνεπώς για να έρθει κάποιος στην Τρίπολη από το Λεωνίδιο, πρέπει να διανύσει 140 χλμ κακού οδικού δικτύου, πολλές φορές με δύσκολες καιρικές συνθήκες και χρειάζεται τουλάχιστον 2,5 ώρες για τη μετάβαση και άλλες 2,5 για την επιστροφή του.
Επίσης, η Γορτυνία, εκτός από το κάκιστο οδικό δίκτυο, είναι για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα αποκλεισμένη λόγω καιρικών συνθηκών. Η κατάργηση των Δ.Ο.Υ. ειδικά σε αυτές τις απομακρυσμένες περιοχές θα δυσχεράνει σε πολύ μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα των επαγγελματιών, που αντιμετωπίζουν πολύ μεγάλα προβλήματα για την επιβίωσή τους.
Άλλωστε, δεν υπάρχουν ακόμα οι κατάλληλες εναλλακτικές υπηρεσίες (ηλεκτρονικές, One stop shops) προκειμένου να εξυπηρετηθούν διαφορετικά οι πολίτες. Επιπλέον, η αναγκαστική απομάκρυνση των πολιτών από τις περιοχές αυτές, θα συμβάλλει και στην απομάκρυνση χρημάτων από τους επαγγελματίες και τα καταστήματα των περιοχών αυτών, καθώς οι περισσότεροι πολίτες θα προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους στα πολυκαταστήματα της Τρίπολης, επ' ευκαιρία της επίσκεψής τους».
Η λύση που προτείνει το Επιμελητήριο Αρκαδίας είναι η διατήρηση τουλάχιστον μίας Δ.Ο.Υ. στην επαρχία της Γορτυνίας και μίας στην επαρχία της Κυνουρίας.
zougla.gr