tromaktiko: Καταγγελια για απαραδεκτους αστυνομικους(?)

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Καταγγελια για απαραδεκτους αστυνομικους(?)



Πριν 1 ωρα περιπου επεστρεφα σπιτι μου απο κατι ψωνια(Μενω στην Καλλιθεα και το παρακατω εγινε επισης στην Καλλιθεα).
Στην συμβολη των οδων Πλατωνος και Αθηνας ηταν 6-7 ατομα με πολιτικα και μαυρες κουκουλες ολοι τους.
Στην αρχη, βλεποντας τους απο μακρυα υπεθεσα οτι θα ειναι τιποτα αναρχικοι που ετοιμαζονται για να κανουν τιποτα. Φτανοντας στην γωνια που βρισκοντουσαν βλεπω οτι αναμεσα σε αυτα τα ατομα υπηρχε και ενα ζευγαρακι το οποιο ειχε ενα μικροσωμο σκυλακι μαζι του και στο οποιο εκαναν σωματικο ελεγχο. Σκυβω να χαιδεψω το σκυλακι. Ως εδω ολα καλα. Μετα απο λιγο με σηκωνει αγρια ο ενας απο τους κουκουλοφορους και μου λεει τσαμπουκαλεμενος:
Φυγε απο δω!!
Του λεω: Αστυνομικος εισαι?
Μου λεει: Ναι.
Εφυγα χωρις να δωσω συνεχεια και φτανοντας σπιτι μου επικοινωνησα με φιλη δικηγορο και της ειπα τι εγινε και την ρωτησα αν εχουν δικαιωμα να κανουν σωματικη ερευνα χωρις να εχουν καποιο ενταλμα ερευνης.
Μου ειπε οτι: Α)Απαγορευετε να φορανε κουκουλες(ακομα κι αν ηταν απο την αντιτρομοκρατικη)
Β) Δεν εχουν κανενα δικαιωμα να κανουν σωματικη ερευνα χωρις ενταλμα.
και Γ) Την κοπελα απο το ζευγαρι θα επρεπε να της κανει σωματικη ερευνα,γυναικα αστυνομικος.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑΦΟΡΑ!
ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΠΑΙΤΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ(ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ)!

Απαιτω η ηγεσια του Α.Τ να δωσει εξηγησεις για την απαραδεκτη συμπεριφορα των αστυνομικων(αν ηταν οντως αστυνομικοι)!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΝΑ ΜΕ ΤΡΑΒΟΛΟΓΗΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΑΦΟΡΜΗ,ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ!!!
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ 15ΧΡΟΝΟΣ ΑΛΛΑ 30 ΕΤΩΝ ΑΠΑΙΤΩ ΑΜΕΣΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ Α.Τ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!