tromaktiko: Καταγγελία για εφορία

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Καταγγελία για εφορία



Ειμαι ελευθερος εππαγγελματιας και πηγα στην εφορια για να ρυθμισω μια οφειλη που ειχα 2.700 ευρω και να παρω φορολογικη ενημερότητα ετσι ωστε να χρηματοδοτηθω απο την τραπεζα και να μπορεσω...
 να συνεχισω την επιχειρηση μου στην δυσκολη αυτη περιοδο.η εφορος μου ζητησε για συνολο 2700 ευρω να προκαταβαλω 3 μηνες στην ρυθμιση (δλδ 1700 ευρω σε συνολο οφειλης 2700).της εξηγησα πως αυτη την περιοδο δεν εχω τοσα χρηματα γιατι η αγορα ειναι σε τραγικη κατασταση και φυτοζωουμε! Επισης της ειπα πως θελω να δωσω χρηματα για την οφειλη μου απλα δεν εχω τοσα και πως χωρις ενημεροτητα δεν θα μπορω να συνεχισω την δραστηριότητα μου και οτι δεν ειναι λογικο σε συνολο 2700 να ζητανε μπροστα 1700.Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΥΣ 300 ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΑΊΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΠΟΥ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΟΒΟΥΝΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΑΡΠΑΓΗΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΟΛΈΜΑΤΟΣ!


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!