tromaktiko: Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ κ. ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ κ. ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ



Σ.Σ. : Μουρατίδη μαζέψου...ΞΕΚΑΒΑΛΑ!
Είμαι δημοσιογράφος στο X-MAGAZINE, το επίσημο περιοδικό του X FACTOR. Δουλειά μου ειναι να καλύπτω το παρασκήνιο, συνεντευξεις με τους παίκτες και δηλώσεις της κριτικής επιτροπής....
Στο live της Παρασκευής κι ενώ είχε ολοκληρωθεί το διαγωνιστικό μέρος αποπειράθηκα για ακόμη μία φορά σε κάποιο διάλειμμα να πάρω δηλώσεις απο την επιτροπή. Τον πλησίασα και του είπα ευγενικά: "Κύριε Μουρατίδη να ξεκινήσουμε από εσάς"; Εκείνος επανέλαβε χλευαστικά την ατάκα μου στην κ. Γκαγκάκη προσθέτοντας επίσης: "Που τους βρίσκετε όλους αυτούς"! Δεν έδωσα συνέχεια στο θέμα, επέλεξα να τον αγνοήσω. Ο κ. Λεβέντης και η κ. Γκαγκάκη, όπως πάντα ευγενικοί μίλησαν ευχάριστα. Το ίδιο και ο κ. Θεοφάνους. Στο φινάλε και ενώ είχε αποχωρήσει ο Πατρίκ που ανήκει στην ομάδα Μουρατίδη, έπρεπε να εχω και μία ατάκα του. προσπάθησα και πάλι. "Θα μου κάνετε ενα σχόλιο για την αποχώρηση του Πάτρικ"; "Πατρίκ" τον λένε, μου απάντησε ο κ. Μουρατίδης και μου γύρισε την πλάτη. "Θα μου μιλήσετε γιατί δεν θα σας παρακαλέσω άλλο", του είπα! Προφανώς του γύρισε το μάτι, γιατί ήρθε, με επιασε απο το χέρι και μου είπε "Η γλώσσα σου κοντή, αυτή ειναι η δουλειά σου"! Κάποιος πρέπει να πει στον κ. Μουρατίδη και σε κάθε κ. Μουρατίδη πως η δουλειά του δημοσιογράφου ειναι να κάνει ερωτήσεις και να παίρνει απαντήσεις και σίγουρα δεν ειναι να παρακαλά και να ανέχεται αγενείς συμπεριφορές. Αν έχει συνηθίσει απο τα παιδάκια των κουτσομπολίστικων εκπομπών που ξεροσταλλιάζουν έξω απο το σπίτι του, τότε μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτεί. Διότι η εποχή των τάλεντ σόου δύει, η τηλεόραση αλλάζει, η κρίση φέρνει νέα δεδομένα και η έπαρση και το καλάμι δεν έκανε ποτέ καλό σε κανέναν!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!