tromaktiko: Απάντηση στο: "Απέχω από την υποκρισία σας"

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση στο: "Απέχω από την υποκρισία σας"



Λυπάμαι πραγματικά που ανήκω στους υποτιθέμενους αρτιμελείς και όχι στην ομάδα των ανθρώπων με αναπηρία.
Γιατί πραγματικά "ανάπηροι" μόνο εμείς μπορούμε να χαρακτηριστούμε. Βλέπεις φίλε η ζωή μας κάνει να επιλέγουμε την εύκολη για μας λύση να αγνοούμε το συνάθρωπο τις ανάγκες του και να μην τον ξεχωρίζουμε από όλους τους υπόλοιπους. Έτσι το πρόβλημα ξεκινά από τον καθένα από εμάς και καταλήγει σε όλους αυτούς που απαρτίζουν το κράτος μας και τις υπηρεσίες του... Προσωπικά προσπαθώ μέσω της καθημερινότητας μου να μην εμποδίζω να μην δημιουργώ εμπόδια και να μην δυσκολεύω κανέναν. Δυστυχώς όμως βλέπω ότι οι συνάνθρωποι μου κοιτάνε όλο και περισσότερο τη δική τους βολή και δεν ενδιαφέρονται παρά μόνο να κάνουν τη δουλίτσα τους. Πολλές φορές μπήκα και εγώ στον πειρασμό αλλά δεν υπέκυψα. (ακόμα). Το θέμα είναι λοιπόν εσύ και εγώ ξεχωριστά και όλοι μαζί να καταφέρουμε κάτι να αλλάξει αλλά μάλλον είναι δύσκολο αν όχι ακατόρθωτο.
Να ξέρεις πως είναι αρκετοί σαν εμένα που μπροστά σε ανθρώπους σαν εσένα νιώθουμε ντροπή,ενοχές και φυσικά όχι για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζεις αλλά για τη γαιδουριά και την συμπεριφορά όλων των "αρμοδίων".
Το μόνο που θέλω να σου ζητήσω από καρδιάς είναι Συγνώμη...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!