tromaktiko: Δυστυχώς όλοι λέμε για αντίσταση,ξεσηκωμό ή όπως αλλιώς το λέει ο καθένας αλλά εμείς δεν κάνουμε τίποτα

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Δυστυχώς όλοι λέμε για αντίσταση,ξεσηκωμό ή όπως αλλιώς το λέει ο καθένας αλλά εμείς δεν κάνουμε τίποτα



Αγαπητοί φίλοι διαβάζω και εγώ τόσο καιρό τις απόψεις όλων για το θέμα της κρίσης και θα ήθελα να γράψω και εγώ την άποψη μου.


Θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους ότι για την κατάντια που έχουμε φτάσει φταίνε οι πολιτικοί
Μας έχουν βάλει να τσακωνόμαστε μεταξύ μας (οι ελεύθεροι επαγγελματίες με τους δημοσίους υπαλλήλους, οι καπνιστές με τους μη καπνιστές, οι ρατσιστές με τους μη ρατσιστές κλπ) και αυτοί κάνουν πάρτυ οργίων πάνω στην πλάτη μας
Ο φόνος ήταν καλά μελετημένος.
Μας έδωσαν όλα αυτά τα χρόνια ψεύτικα λεφτά(δάνεια- κάρτες) για να κάνουμε καλύτερη την ζωή μας και εμείς τσιμπήσαμε
Τώρα σου λένε ότι για κακή διαχείριση που έκαναν οι πολιτικοί – κλέφτες όλα τα χρόνια (και όχι τα φάγαμε μαζί κύριε Πάγκαλε) πλήρωνε κόπανε γιατί σου έχω ΔΝΤ
Το ΔΝΤ ζητάει μέτρα εσύ θέλεις να απεργήσεις αλλά το δάνειο δεν σε αφήνει και το βουλώνεις και αυτοί κάνουν ότι γουστάρουν
Και επειδή είμαι πολιτικός - προδότης θα σας ξεπουλήσω, γιατί για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας δεν ήξερε κανείς (με αυτόν τον πλούτο μπορούσαμε να ξεχρεώσουμε), θα σου έχω το κέντρο της Αθήνας υποβαθμισμένο με ναρκωτικά που θα δίνουν οι ξένοι στα παιδιά σου και κάποια στιγμή θα πάρουν όλα τα κτίρια ξένοι επενδυτές τσάμπα
Γι’αυτό μπαίνουν συνέχεια ξένοι από τα σύνορα χωρίς έλεγχο.
Δυστυχώς όλοι λέμε για αντίσταση,ξεσηκωμό ή όπως αλλιώς το λέει ο καθένας αλλά εμείς δεν κάνουμε τίποτα
Έχουμε το ΔΝΤ από τον Μάιο στην Ελλάδα και δεν έχει γίνει τίποτα (εκτός της πορείας τότε που σκοτώθηκαν τα τρία άτομα στην MARFIN)
Δεν υπάρχει συνδικαλιστικό γιατί οι πρόεδροι των συνδικαλιστών γίνονται βουλευτές άρα ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ κάποιος να ξεσηκώσει τον κόσμο
Είμαστε λες και μας έχουν ψεκάσει με υπνωτικό, έχουμε φλωρέψει .
Δείτε τι έγινε στην Γαλλία πριν 1 μήνα (3,5 εκατομμύρια κόσμος στους δρόμους γιατί τους αύξησαν κατά 2 χρόνια τα όρια ηλικίας για την σύνταξη)
Δείτε τι γίνεται στην Αγγλία αυτές τις ημέρες (χιλιάδες φοιτητές στους δρόμους γιατί κόβουν κονδύλια από την παιδεία)
Δείτε τι γίνεται στη Ιρλανδία (εκατομμύρια κόσμος στους δρόμους γιατί μπαίνει το ΔΝΤ και εκεί)
Εμάς εδώ μπαίνει το ΔΝΤ ,μας πάνε την σύνταξη στα 70, πληρώνουμε ένα σκασμό λεφτά για δωρεάν παιδεία-υγεία , μειώνουν μισθούς , αυξάνονται οι άνεργοι , μαραζώνει η αγορά ,φοβούμαστε να κυκλοφορήσουμε στην ίδια μας την χώρα και δεν αντιδρούμε σε τίποτα
Είμαι 41 χρονών έμπορος και ξαφνικά είδα οι κόποι 22 χρόνων να γκρεμίζονται και δεν ξέρω τι μέλλον θα έχω
Έχω 2 παιδιά και το μέλλον τους έχει ήδη γκρεμιστεί και περισσότερο στεναχωριέμαι για αυτά
Πρέπει να επαναστατήσουμε όχι άλλη επανάσταση του καναπέ και του πληκτρολογίου
Δυστυχώς δεν έχω να προτείνω τρόπο επανάστασης αλλά δεν θέλω να απαντήσω μετά από χρόνια στην δύσκολη ερώτηση που θα μου κάνουν τα παιδιά μου (ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΤΕΡΑ ΕΣΥ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΚΡΕΜΙΖΑΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΑ 10 ΜΑΣ?) και να τους πω ΤΙΠΟΤΑ

Φιλικά ένας απογοητευμένος ΕΛΛΗΝΑΣ

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!