tromaktiko: Απάντηση στα σχόλια για τις απεργίες των ΜΜΜ

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση στα σχόλια για τις απεργίες των ΜΜΜ



Απάντηση στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/blog-post_5929.html & http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/blog-post_4312.html
Μήπως ξέρουν κάποιον καλύτερο τρόπο απο την απεργία ή τις στάσεις για να μπορέσει κάποιος να διαμαρτυρηθεί;

Δεν είμαι ούτε προπαγανδίζω υπέρ του ΠΑΜΕ ή του ΚΚΕ αλλα δεν θα υπερασπιστώ
κιόλας τους κλέφτες που μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση (ΝΔ,ΠΑΣΟΚ).
Δηλαδή τι εννοείται όταν γράφετε οτι μην τολμησετε και απεργήσετε δεν θα σας
συμπαρασταθεί κανένας κτλ κτλ.
Αυτά μας έφαγαν ως Έλληνες. Ο ωχαδερφισμός και το οσο δεν με πειράζουν εμένα
(έχω ακόμα την δουλειά μου δηλαδή) τότε δεν υπάρχει λόγος να αντιδράσω.
Το ξέρετε αγαπητοί οτι κάποιος γνωστός μου θα μείνει χωρίς δουλειά απο 1.1.2011
(του ανακοινώθηκε προχθές) και ενώ η γυναίκα του μόλις γέννησε και δεν έχει και
αυτή δουλειά;
Για πείτε μου λοιπόν αυτός τι θα κάνει; να έρθει να ζητήσει απο εσάς;
Γιαυτό σας λέω ξεκολάτε απο την βλακονοοτροπία και ανοίξτε τα μάτια σας.Ειμαστε
αντιμέτωποι με μια τραγική κατάσταση για την οποία είμαστε και μεις υπεύθυνοι
επειδή τους ψηφίζαμε τόσα χρόνια και συνεχίζουμε να τους ψηφίζουμε.
Δεν φταίνε ούτε οι δημόσιοι υπάλληλοι ούτε οι ιδιωτικοί.
Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι υπεράριθμοι αλλα δεν φταίνε αυτοί (αυτοί που τους
έβαλαν).Βέβαια φταίνε και οι δημόσιοι γιατί αντί να δουλεύουν κάθονται οι
περισσότεροι και τα ξύνουν.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!