tromaktiko: Απάντηση στο Για τη Δημοτική Αστυνομία στα Γιάννενα…

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση στο Για τη Δημοτική Αστυνομία στα Γιάννενα…



Είμαι Δημοτικός Αστυνομικός σε πόλη της Αττικής, όπου είμαστε πολύ λίγοι 3 κ ο κουκος... Από υλικά μέσα δεν έχουμε τίποτα και βάζουμε ακόμα και για τα ρούχα και από τη τσεπη μας.... Λοιπον θα ήθελα να απαντήσω στον καλό μου "συνάδελφο", προφανώς δημοτικό υπάλληλο, που αναρωτιέται για το μισθό μου, ότι
α) Παίρνω τουλάχιστον τα ίδια με αυτόν και ΚΑΘΕ μα ΚΑΘΕ μέρα διανύω χιλιόμετρα ποδαράτο.
β) Το ωράριο των Δημοτικών Αστυνομικών όπως και των υπολοίπων υπαλλήλων οφείλει να είναι πλήρες, και η κάθε διεύθυνση έχει προϊσταμένους να το ελέγχουν αυτό.
γ) Παντού υπάρχουν οι καλοί και οι κακοί. Εγω δουλεύω μέχρι το τελευταίο λεπτό και παραπάνω, χωρίς να γράφω υπερωρίες. Αν σε πειράζει που στο δρόμο μπορεί να σταματήσω για καμμιά τυρόπιτα ή καφέ, αναλογίσου πόσες ώρες ξοδεύεις έτσι εσύ μεσα στο γραφείο σου, δε φοράς στολή και βεβαίως αν σε ρωτήσουν θα πεις ότι δουλεύεις
δ) Για βγες εσύ πεζός στο χιόνι και το κρύο και πες μου αν αντέχεις έστω μια μερα.
ε) Το ότι συνεχίζουν να υπάρχουν διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα και συμφόρηση οφείλεται αποκλειστικά στο ότι οι εκάστοτε δήμαρχοι "κρατάνε" κλήσεις και όχι σε εμάς που τις κοβουμε. Αν πληρώνονταν όλες, δε θα υπήρχε κανεις.
στ) Είναι πολλοί οι δημοτικοί αστυνομικοί; Σε κανέναν σχεδόν Δήμο δεν υπεβαίνουν τους 50 ώστε να πάρουν το πλήρες σετ αρμοδιοτήτων που προβλέπει ο ν. 3731/08. Και όχι τυχαία βέβαια γιατί τότε θα ελέγχαμε και τα Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, τους κατεξοχήν "πελάτες" των αιρετών. Και δεν τους αρέσει αυτό. Επίσης κάνουμε βάρδιες πρωι απογευμα και βράδυ. Εσυ κανεις;
ζ) Το αν θα γίνω Δημοτικός Αστυνομικός ή όχι είναι δικός μου λογαριασμός καθώς και το τι μόρφωση έχω. Η δουλειά δεν είναι ντροπή. Η δικαιολογία για τεμπελιά όμως είναι.
η)Τσαμπουκάδες και κακοί υπάρχουν παντού. Υπάρχουν σε όλες τις δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες, τα νοσοκομεία κλπ κλπ που πρέπει να σε ξεφτιλίσουν πριν εξυπηρετηθείς. Εϊναι θέμα προισταμένου. Επίσης, στο δρόμο υπάρχουν και τσαμπουκάδες πολίτες, αλλά εσύ που να το ξέρεις αυτό από το γραφείο σου.
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!