tromaktiko: Απάντηση στο: "Ματ και πορεία"

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση στο: "Ματ και πορεία"



Ναι ειμαι και εγω μια κοπελα που προσπαθει να ζησει σε αυτη τη χωρα που λεγεται Ελλαδα και που ειμαι αποδεκτρια και εγω ολων αυτων που γινονται!!!
 Και δυσανασχετω και τσαντιζομαι και απελπιζομαι και διαμαρτυρομαι μαζι με ολους οσους κατεβηκαν!!! Αλλα...δε νομιζω οτι τα ΜΑΤ απο μονα τους θα εριχναν δακρυγονα αν δεν ετρωγαν μολότοφ και αν δεν κινδυνευαν επομενως να τις φανε τις μολότοφ και πολιτες ή και να καουν απο αυτες εφοσον αυτοι που τις πετούσαν δεν ηταν διαδηλωτές και στοχευαν και τραπεζες (καλα τους εκαναν σε αυτο) στις οποιες ομως δουλευουν απλοι μισθωτοι πολιτες και φανταζομαι οτι δε θα θελαμε να θρηνήσουμε κι αλλα θυματα οπως αυτα τις Μαρφιν! Προσωπικα σε οσες πορειες εχω παει ποτε δεν εχω γινει μαρτυρας αστυνομικου των ΜΑΤ να πεταει δακρυγονα ΧΩΡΙΣ λογο. Δε νομιζω οτι ειναι ευχάριστο να δεχεσαι πετρες, λοστους, μολότοφ και να το ευχαριστιέσαι ή να αποσκοπεις σε αυτο και να μην αντιδρας και ουτε ειναι ντροπη να εισαι αστυνομικος! Γιατι εκει τους καταντησαμε!!! Να ντρεπονται για την επιλογη τους!!! Και δε νομιζω καθε αστυνομικος και κυριως τα νεα παιδια να ειναι απεναντι στους πολιτες αλλα μαζι τους! Και δε νομιζω οτι οι γονεις των περισσοτερων μιας και ειναι νεα παιδια δεν καρδιοχτυπουν για αυτα καθε φορα που πηγαινουν στα επεισοδια για υπηρεσια!!! Και ας μην ξεχναμε οτι ειναι και αυτοι αποδεκτες των μετρων και κανουν ενα επαγγελμα στο οποιο ρισκαρουν τη ζωη τους για μερικα ευρω παραπανω...οπως αναφερατε!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!