Ενώ έχω κάνει και άλλες φορές χρήση της ίδιας κάρτας για αγορά από χώρα εκτός ευρωζώνης, αυτή τη φορά η τράπεζα μου χρέωσε και προμήθεια για τη συναλλαγή! Σε ερώτημά μου προς την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας, μου απάντησαν ότι πλέον υπάρχει προμήθεια 2% σε ηλεκτρονικές αγορές από χώρες εκτός ζώνης ευρώ και ότι "η τιμολογιακή πολιτική της Τράπεζας Πειραιώς μπορεί να μεταβληθεί ανά πάσα στιγμή και είναι αναρτημένη σε ευκρινές σημείο σε όλα τα υποκαταστήματα της Τράπεζας." Θεωρώ απάτη το γεγονός ότι δεν υπάρχει κάποια σχετική ενημέρωση/ανάρτηση και στην ηλεκτρονική σελίδα της τράπεζας από τη στιγμή που είναι πολλοί οι πελάτες τους που δεν πηγαίνουν καθόλου στα καταστήματα αλλά εξυπηρετούνται αποκλειστικά μέσω της υπηρεσίας e-banking. Έτσι οι χρήστες την "πατάμε" επειδή δεν μας έχουν ενημερώσει επαρκώς! Μας προωθούν την υπηρεσίας winbank για να μην έχουν πολύ κόσμο στα καταστήματά τους ώστε να μη χρειάζονται πολύ προσωπικό αλλά στη συνέχεια ξεχνάνε να ενημερώσουν επαρκώς τους πελάτες-θύματά τους χωρίς να σέβονται κανέναν και τίποτα!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ