1)Επιβεβαιώνω τα όσα διάβασα σε προηγούμενη αναρτηση στο blog σας που αφορούσε τα έδρανα στα οποία γραψαμε. Οι θέσεις είχαν απο ενα πτυσσόμενο τραπεζάκι το οποίο πολυ επιοικώς χαρακτηρίζεται πολυ μικρο!!!!!!!!!Προφανώς οι κυριοι του Ασεπ δεν γνωριζαν σε τι ακριβως θα διαγωνιζονταν οι υποψηφιοι. (Στην στενογραφία το πιο βασικό ειναι η ταχυτητα, και πως να πετύχεις αν δεν βολεύεσαι να γραψεις??)
2)Οι αριστερόχειρες βρέθηκαν μπροστα σε μια πολυ δυσάρεστη έκπληξη καθώς οι υπεύθυνοι δεν ειχαν μεριμνησει για ανάλογα καθίσματα.
3)Γνωρίζω οτι σε προηγούμενους διαγωνισμους στενογραφίας, πριν αναλαβει το ΑΣΕΠ την διεξαγωγη τους, και την διοργάνωση αναλάμβανε αποκλειστικά η Βουλή, τα θέματα επιλέγονταν ΄μπροστά στους υποψηφιους. Αφου είχαν καθισει όλοι οι υποψηφιοι οι υπευθυνοι του διαγωνισμου κουβαλούσαν τόμους πρακτικών, σηκωναν 3-4 υποψήφιους οι οποίοι διαλεγαν τον τόμο, μετα διάλεγαν 3 κείμενα και μετα γινόταν κλήρωση.
Στον προχθεσινό διαγωνισμό όμως, που τον ανέλαβε το Ασεπ το κείμενο ήταν ήδη ηχογραφημένο άρα ειχε επιλεγει την ή τις προηγούμενες ημέρες. Και ρωτώ ποσό ασπυλο, αδιάβλητο και αμόλυντο ειναι το Ασεπ??? Παρά την φιλότιμη πρόσπάθεια που κατέβαλλε ο πρόεδρος του Ασεπ κατα τον χαιρετισμο του να πείσει τους υποψηφίους για το αδιάβλητο του διαγωνισμού, το γεγονός οτι το κείμενο δεν επιλεχθηκε μπροστά στους υποψηφίους κανεί εμένα αλλά και πολόυς πολλους αλλους να διατηρούμε πολλες πολλες πολλες αμφιβολίες......
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ